/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
3 cykler på bilen?
Fra : vanderp
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 04-10-06 21:19

I Tyskland har jeg set biler med en platform på anhængertrækket til transport af 3-4 cykler. Desværre kan jeg ikke finde noget tilsvarende herhjemme. Er der nogen der har ét eller ved hvor man kan købe det? Tak for ethvert tip.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-06 21:37
Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 04-10-06 22:37

Jeg kender ikke den med en platform. Men her er et par stykker til 3 cykler.
http://www.camper.dk/commerce/Com_category_products.asp?p_cat_id='690'&p_cat_NAME=Thule&cat_id=4&menuguid=2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-06 22:56

Øv ser lige, at mit link ikke kommer direkte til omtalen, men klik dig frem ude til venstre, så fremkommer der bl.a. dette

Fiamma carry bike XLA 300 pro
cykelstativ til 3 cykler m/greb til montering på trækket, kan tippes på trækket

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-10-06 07:35

Der findes et stativ med en lille platform til, at montere på an-træk på bilen. Det koster omkring 1.700 kr. og hvisse campingvognsforhandlere har det. Så kik på dere shjemmesider.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-10-06 07:40

Prøv dette link: http://www.aarhus-caravan.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 07:50

Hvis du ikke få det hos en campingvognsforhandler (hvilket jeg tror du kan), så kan du kikke i Tyskland

http://www.google.dk/search?hl=da&q=fahrradtr%C3%A4ger&meta=

Annuller spørgsmålet
Fra : vanderp

Dato : 05-10-06 09:44

Tak for alle de gode svar. Jeg fik løst mit problem.