/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ericsson T 65
Fra : lyng
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 30-12-02 11:34

Min nye t 65.... ja måske bliver vi venner en dag !

Når jeg vil sende en sms... hvorfor er det altid samme person der får den ?
Selvom jeg vælger en anden modtager fra telefonbogen, ender den hos den samme som før !
Når jeg svarer på en sms, er det satdigvæk den samme fra før der modtager !

Ok, jeg er ikke mobil freak, men... Nokia, den var da nem.

Allan

Kommentar
Fra : xou

Dato : 30-12-02 12:47

en bog er besværlig at læse især med små bokstaver her kan du se den i store bokstave søge på det du vil vide om o.s.v du skal blot have programmet acrobat reader download det her :her:http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep.html
og så her er bogen:http://www.sonyericsson.com/downloads/T65s_r2a_da.pdf
eg har selv telefonen med engelsk teskt så jeg vil osse gøre brug af denne bog...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 30-12-02 12:59

eks fra side 28:
sådan skriver og sender du en tesktmeddelse
1 gå itil meddelser og tryk på yes
2indtast meddelsen
3indtast modtagernes telefonnummer eller tryk på < for at hente et nummer eller en gruppe fra telefonbogen
4tryk på yes for at sende

Kommentar
Fra : woldum

Dato : 08-01-03 17:57

Jeg tror det problem du har ikke er generelt for T65. Fx kan min sagtens udføre de nævnte handlinger. DEN ER BARE PISSE LANG TID OM DET!!!!!!!!