/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Broen (Die Brücke)
Fra : lars.llp
Vist : 469 gange
200 point
Dato : 02-10-06 10:21

der skukke vel ikke være nogen der ved hvor man kan købe broen (Die Brücke) på dvd.
Filmen er fra 1959, Instruktør: Bernhard Wicki

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-10-06 11:07
Kommentar
Fra : sabroeFlip

Dato : 02-10-06 11:37

har du prøvet dr,jeg har engang fået lavet et videobånd med en optagelse jeg gerne ville have.
Good Luck

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-06 11:53
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-06 11:54
Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-06 11:59

"Nordsted1"

imdb.com er verdens største filmdatabase - men de SÆLGER ikke film

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-06 12:26

refi.... ude til højre i mit link, er der en indkøbskurv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-06 12:28

linket er godt nok til amazone, men kurven er der skam, og i selve linket kan man så læse om filmen, derfor....

Kommentar
Fra : slander

Dato : 02-10-06 12:30

da det er en tysk film er Ebay.de et godt sted at søge.

http://filme.search.ebay.de/Die-Bruecke_DVD_W0QQcatrefZC11QQfromZR8QQfsooZ1QQfsopZ1QQsacatZ83733QQsatitleZDieQ20BrQfccke

der er op til flere eksemplarer tilsalg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-06 12:30

Og du bliver lige præcis ledt til det link jeg har angivet ovenover dit

Men hovedsagen er jo at man kommer frem til målet

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-10-06 17:30

Undskyld jeg blander mig,det er nemlig ikke til nogen hjælp.Men det gav en gib i mig,da jeg så navnet:Die Brücke.En af de allerførste film jeg så i biffen.En fantastisk film,hvor man rigtig aner krigens totale meningsløshed.Jeg har set Fritz Wepper mange gange senere i andre sammenhænge,
men stadig,når jeg ser ham,slår det mig: Die Brücke.Der er ingen helte,alle er tabere.Den kaldes jo også for en anti-krigsfilm.Den bliver forresten stadig vist,af og til på de tyske tv stationer.

Undskyld min kommentar,men jeg ku`ik`li`la`være.
V.H. Mosebaek.