/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
HJÆLP !!!
Fra : lund666
Vist : 2491 gange
300 point
Dato : 30-09-06 18:53

Ved godt det nok er et dumt spørgsmål, men hvordan kan man snyde en urintest ?

Nógle af mine venner har taget narko, og deres forældre er blevet mistænkelige, så de vil give dem en urintest.. Der er blevet taget amfetamin og ecstasy

Nogen der har nogle gode råd til noget man evt kan gøre, spise eller drikke ?

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 30-09-06 18:59

Så vidt jeg ved. Kan de ikke gøre noget. Kender lidt til området.

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : lund666

Dato : 30-09-06 19:02

øøh tak

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 30-09-06 19:10

Har kan selv prøvet det, men har arbejdet inde for området
Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 30-09-06 19:10

Undskyld Har IKKE selv prøvet det, men arbejdet inde for området

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-09-06 19:35

Det kan ikke lade sig gøre, og stofferne selv i små mængder, kan spores i en test i op til en måned efter.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-06 19:36

helt ærligt - roser til forældrene - måske en narkoman mindre i fremtiden - hvorfor hjælpe - forsøge at hjælpe vedkommende til et dårligt liv ???

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-09-06 19:44

er da bedst at få den afsløret i tide , hvis de er så dumme at starte på den slags , er det da bare med at få det stoppet , når de ikke selv har hjerne til at se hvad de laver

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-06 19:50

Der er jo lissom en god grund til at forældrene vil have den urinprøve - de har åbenbart observeret rigtigt.

Kan man være så uansvarlig at tage stoffer, kan man også tage konsekvensen af det.

De forældre tænker på deres barns ve og vel i modsætninig til mange andre - derfor prøven (sådan opfatter jeg det udfra dette indlæg).

Har dine venner ikke tillid til sine forældre og den vice versa?

At snyde med sådanne ting, gør ihvertfald ikke tilliden bedre...

Ville DU være klar til at snyde dine forældre samtidig med, at der er stor risiko for, at du bliver narkoman fordi, du kan snyde med urinprøven?

Vil du og dine venner udsætte jeres forældre for denne mistillid?

Det lyder meget hårdt, det ved jeg godt - men jeg tænker bare på, hvis jeg var en af forældrene.

Det ville blive ren nedtur, hvis min søn/datter misbrugte min tillid!

Når/hvis I bliver forældre engang, hvad I så gøre i denne situation???

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-06 19:52

vil

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 30-09-06 22:15

Du har fået de helt korrekte svar!

Men jeg frygter at du vil gå videre og søge svar, hvor du/dine venner ender helt ude på aldeles dybt vand?
Tag svarene her med dig! De er serdeles kompetente!

Som ven vil man gerne gøre meget, men er du en sand god ven, såvel for dine venner som for dig selv, så drop ønsket og hjælp til, så alle får den hjælp der vi´rkelig er behov for.

En god ven er e´n, som kan og tør gøre det rigtige, ikke en der plat hjælper andre ud på dybere grund end de er i forvejen, så stil hellere et ny spørgsmål op:

Hvordan kan jeg støtte vennerne og forældrene til få sat stopper for ulykkelige fremtidsperspektiver?

Og spørg så lige dig selv, om du som "ven" eller blot person/dig selv, kan leve med at være medvirkende/direkte årsag til et så extremt vildspor?

Tag dig selv i nakken og vis hvad en go´d ven er, både over for vennerene, deres forældre og di´g selv

Det bliver en træls tid, men står du ved dig selv, som ven og person, vil du opleve venskabet blivet mangedobbelt styrket og opleve dig selv, som en ri´gtig dejlig ven og personlighed, som andre ve´d at skatte med hjertet, frem for med smålige, kortsigtede bjørnetjenester!

Tag kontakt til en en af de mange organisationer der giver hjælp i situationer med misbrug og få snakket om det
Du vil finde dem ved at søge på www.google.dk

Lykke til
for både dig og vennerne

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 01-10-06 09:25

Få dine venner til at læse dette. Så kan de få en forståelse af hvad de har gang i og hvad de ødelægger i deres krop.
Jeg forstår godt disse forældre, ville havde gjort det samme. Sådan noget skal stoppes med det samme.
http://www.barnetsvalg.com/rusmidler.htm

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : lund666

Dato : 04-10-06 11:24

undskyld mig ?
men jeg spurgte hvordan man kunne få hjælp til at snyde disse test ?
ikke hjælp til at få mine vnner ud af deres såkaldte "misbrug"..

Der er måske ingen af jer som har røget en lille pind da i var yngre ??
Som ung har man da nærmest ret til at eksperimentere med stoffer, nogel få gange.
Men øh mange tak for rådene

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-06 11:53

RET TIL???

Har da aldrig hørt noget lignende...

Man har ret til at passe på sig selv!

Mon ikke, du kan regne ud, at ingen af svarerne har brugt "deres ret til at snyde med narko?"

Find din moral og fornuft frem - har du ikke fattet budskabet?

Jeg beklager, at jeg sådan farer frem, men føler, at det er nødvendigt for at (forhåbentlig) åbne dine øjne for, hvad det er, du har gang i...

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-06 11:55

Tag konsekvensen af jeres egne handlinger!

Dét hører med til at blive voksen...