/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cracks
Fra : thor19
Vist : 817 gange
40 point
Dato : 29-09-06 21:38

hejsa jeg søger nocd cracks til henholdsvis playboy the mansion og total club manager 2005.. jeg har købt spillene helt lovligt men jeg er bare træt af altid og sku ha alle de cdere med rundt omkring hvis jeg skal spille spillene.. så håber der er nogen der kan hjælpe mig??

skriv hvis i kan

Accepteret svar
Fra : chrazqx

Modtaget 50 point
Dato : 29-09-06 21:58
Kommentar
Fra : bilonti

Dato : 29-09-06 23:34

Prøv at finde den i http://gamecopyworld.com/

B

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 30-09-06 06:22

davs..

http://m1009.gamecopyworld.com/games/gcw.shtml

skrive spils navn sammen med nocd eller no cd..på search

nå du har fundt den..så tryk den der blå icon så valg en af mirror og download
så pakke ud og placer den på games (navn).exe og overskrive den...

nu slip du for altid cd...

for jeg gør selv også...fedt uden cd.........

funker det ikke så finde en anden navn med nocd på googler...

baxon7

Godkendelse af svar
Fra : thor19

Dato : 30-09-06 17:10

Tak for svaret chrazqx.