/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Google - fejl
Fra : refi
Vist : 1152 gange
50 point
Dato : 28-09-06 14:52

Jeg har googles søgelinie i min browser.

Efter en tilsyneladende aut. opdatering af google i morges (den gjorde det bare da browseren blev åbnet) kan jeg ikke længere SØGE på søgelinien.

Søgelinien er der - og kurseren blinker men uanset hvad jeg trykker på kommer der ikke nogen bogstaver ????

Trykker jeg på søg (med tom søgelinie) - åbner google godt nok og der kan jeg søge.

Det er jo dobbeltarbejde at den FØRST åbner googles side og DEREFTER kan jeg indtaste søgning.

Andre der har oplevet samme problem eller kender løsningen - r..irriterende

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 35 point
Dato : 28-09-06 15:01

Lyder underligt.

Hvis ikke genstart virker, så prøv at afinstallere og installere den toolbar igen.

Kommentar
Fra : sabroeFlip

Dato : 28-09-06 15:01

hej vi har oplevet det samme.
Vi gjorde det at vi installeret det hele om igen.
Men på biblotekket har de nogle gode bøger og opslag, hvor du kan få hjælp
hej

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-09-06 15:09

Jeg er da ikke interesseret i at afinstallere noget der har fungeret godt nok.

Det eneste jeg opnår er jo bare at den igen opdaterer sig selv, og så er resultatet sikkert det samme.

Biblioteket har næppe bøger om en opdatering der kom I MORGES

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-09-06 20:56

Så har jeg selv fundet løsningen....

Hele miseren er tilsyneladende at der er kommet en ny version af avant-browser som jeg bruger.

Da den blev installeret/opdateret virkede google igen.

Så den nye google søgebar kan tilsyneladende ikke køre på den gamle avantbrowser

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 28-09-06 20:57

Tak for svaret Harlekin.

Da der var lidt med installation får du pointene