/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Det bedste musik-download-sted
Fra : Fberg
Vist : 9455 gange
20 point
Dato : 27-09-06 15:47

Jeg søger efter et program, der giver gode resultater og der er godt at brue. Er der nogen der har erfaring med et super godt program til at downloade musik med?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-06 17:16

Hvor vil du downloade fra ????

Accepteret svar
Fra : jtj45

Modtaget 20 point
Dato : 27-09-06 20:28

Prøv denne side den er super god
www.limevire.dk

Kommentar
Fra : goldbeckholst

Dato : 27-09-06 20:57

Hej hej

Jep, jeg er helt enig med tjt45, http://www.limevire.com/ er en super side.

OBS OBS
Jeg har ændret genvejen til .com i stedet for .dk så kommer du direkte til den rigtige side.
Alternativt kan du prøve

http://www.bearshare.com/

Pøj pøj

Goldbeckholst

Kommentar
Fra : fozz

Dato : 28-09-06 01:02

Limewire og BearShare kører på samme netværk (Gnutella) så de burde give ca. samme resultater. Så er det jo bare en smagssag om designet :)

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 28-09-06 09:21

Hej igen

den side jeg mente hedder www.limewire.dk og det koster godt nok 25 kr. som betales via mobilen og er et engangsbeløb og man kan hente så meget man har lyst til

hilsen jtj41

Godkendelse af svar
Fra : Fberg

Dato : 28-09-06 15:20

Tak for svaret jtj45.