/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
She's all that
Fra : Bolbroe1721
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 26-09-06 22:43

Hvem er kunsteren og hvad hedder sangen i filmen "she'sall that" hvor de synger noget med "kiss me"???

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 35 point
Dato : 26-09-06 22:53

Sixpense None The Richer

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 26-09-06 22:54
Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 26-09-06 22:56

Hej bolbroe1721

Nummeret hedder bare "kiss me", og er lavet af: "Sixpence None the Richer"

Vh fluffy

Godkendelse af svar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 26-09-06 22:58

Tak for svaret pirt03.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-06 22:59

Hvis svaret er noget du kan bruge, så bliver jeg godt nok nysgerrig efter at vide, hvorfor du så
kun bedømmer svaret til en stjerne??

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-09-06 23:26

Ja, Èn stjerne for et 100% korrekt svar. Bevares man får sine påæng alligevel, meeeeen når nu vi kan bedømmer er det vel på sin plads at vise sin taknemlighed når nu andre mennesker har ofret sin tid ved at hjælpe dig.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 26-09-06 23:35

Tjaa.. Nu bliver der spurgt om hvad nummeret hedder, og hvem der har lavet det. Så vidt jeg kan se har pirt03 kun svaret på hvem der har lavet det...

Iøvrigt er det jo så ret skægt at den eneste stump tekst (kiss me) som spørgeren kunne huske, rent faktisk er navnet på nummeret

vh fluffy

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 26-09-06 23:45

Fluffyclaus: Det er korrekt

Da jeg så opdagede det og ville skrive titlen efterfølgende kunne jeg ligesågodt slå to fluer med ét smæk. Regnede med, at en henvisning til TDCs musikside var tilstrækkeligt ( her er titlen jo angivet)

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 26-09-06 23:55

pirt03-> Det burde også være rigeligt.. Dog er der jo nogen der ikke bryder sig om "link besvarelser"

Jeg baserer udelukkende min idé om den ene stjerne, på at jeg i et spørgsmål fra samme bruger omkring "langt fra las vegas" har fået 3 stjerner for at skrive begge ting i samme besvarelse...

Synes ærligt talt også at en enkelt sølle stjerne er for lidt

vh fluffy