/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger musik med Grethe Sønck
Fra : troldenesdhb
Vist : 611 gange
500 point
Dato : 24-09-06 12:07

Hjemme Hos Os - Der Er Forår I Luften

hedder nummeret, men jeg kan ikke finde det på online musik butikker....

Nogle der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-06 12:34

Det bliver sikkert svært.

Hjemme hos os er på denne CD " Dansk Melodi Grand Prix 1957-1999 (CMC 4995912)"

http://debbie.cameron.dk/discography/dk_melodi_grand_prix.htm

"Hjemme Hos Os - Raquel Rastenni & Grethe Sønck"

Prøv på biblioteket.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-06 12:42

Det er en Sp fra 1961

A - siden "Hjemme hos os"

B - siden "Der er forår i luften"

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 24-09-06 13:15

Hej
Har du prøvet om CDérn er til salg på QXL.dk

Hilsen EH

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 24-09-06 16:35

hejsa

prøv at sende en mail på info@grethesoenck.dk og spørg der om hun ved om de kan købes og og evt. hvor

venlig hilsen
chicapigen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 24-09-06 18:05

Jammen tak for de gode råd indtil nu Jeg lader den lige stå lidt endnu, for at se om der er en der har den.

Accepteret svar
Fra : coincident

Modtaget 500 point
Dato : 24-09-06 19:12

Kan godt skaffe dig sangen "hjemme hos os"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-06 19:42

Åh ja. CD'en hvor "Hjemme hos os" er på, den har jeg også, men da jeg ved det er ulovligt at sende den videre, så gør jeg det ikke.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-09-06 18:32

Jeg takker alle.

Det viste sig at det var sangen der hedder Kære , jeg skulle bruge

Sådan går det jo. Jeg har fundet den ved TDC og hentet den, men tak til alle. Confi får mine P for det gode initiativ, trods det ikke blev nødvendigt.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-09-06 18:33

Tak for svaret coincident.