/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sony Walkman-problemer!
Fra : Mille_1907
Vist : 452 gange
60 point
Dato : 23-09-06 21:49

Hej allesammen!

Det her er til dem der har en Sony NW-A3000 eller en NW-A3000 mp3-afspiller.Hvad synes I om jeres? Er den god og nem at finde rundt i?

Jeg har selv NW-A3000 og har selv lidt problemer med den, som jeg gerne vil have lidt hjælp til:

1: Kan det virkelig passe, at hold-funktionen kun virker, når den er tændt? Så kan man jo ikke undgå at den tænder sig selv, hvis den fx ligger i en taske..
2: Når jeg tænder min, starter den altid ved "Now Playing", men den skulle starte ved "Home Menu". Hvad gør jeres?
3: Hvordan bevæger I jer med jeres afspiller? Der er jo nærmest ikke et sted til en halssnor osv.

Jeg håber VIRKELIGT at jer der har den svarer. Hvis I har haft andre problemer med den, så må I gerne nævne det..

Mvh Camilla..

Kommentar
Fra : silversword

Dato : 03-10-06 10:25

hejsa har du læst brugsanvisningen nej joke til side..
har været inde på sonys hjemmeside og kan se der findes en bæretaske til din walkman..læste lidt om spe. Det er ellers noget af en fætter den har det hele på nær en bærerem/taske lidt for dårligt af sony, efter min mening..

hilsen carsten