/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The Sims - købt i Kvickly ?
Fra : Mette117
Vist : 1256 gange
200 point
Dato : 23-09-06 21:25

Hej alle!

Min søster og jeg har købt the sims i Kvickly. Pakken indeholder basispakken og en masse ekstra udgaver.

Vores problem er at vi ikke kan finde "the serial number"

Nogle der har haft ligende problemer?

Mette

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 23-09-06 21:36

Det plejer at stå enten bagerst på coveret eller inde i manualen, nogle gange direkte på cd'en. Men ellers så snak med Kvickly om det! De må vide det, eller kunne kontakte nogen som ved det!

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 23-09-06 21:54

Serienummeret skal stå:

enten
nederst til venstre på etuiet
eller
inde i etuiet
eller
på bagsiden af manualen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 22:01

bagsiden af manualerne - hvis det er sim extra deluxe står houseparty på den hvide manual

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 23-09-06 22:06

Ellers tag kontakt til EA games http://www.ea.dk/ de bor i Kgs.Lyngby forklar dem problem, de skal så have nummer på cd for at kontrolere at de er originale og ikke registereret til andre, vil så give dig/jer nye serie numre.

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 23-09-06 22:33

Hej!
Super jeg må prøve at se på det!

Takker

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 23-09-06 22:40

Jeg tror jeg ved hva problemet er:

Da vi skulle købe pakken kunne vi se at der maglede 2 cdér, men da det "bare" var "the sims magic et eller andet" købte vi alligevel pakke og fik noget rabat.

Den manual I snakker om var slet ikke med i vores pakke. Der er nok sket det at der er en eller anden der har nappet de 2 cdér og manualen. Det er selvfølgelig derfor vi ikke kan komme igang.

Der er et nummer på cdén, det består af bogstaver og tal. Men der hvor vi skal skrive nummert kan vi kun skrive tal. Bare for at være helt sikker så er det ikke det nummer der er på cdén vel?

Tak for de hurtige svar

Mette

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 23-09-06 22:45

Serienummeret står sandsynligvis ikke på DCen.
I må henvende jer i Kvickly og få det byttet, med den begrundelse at I ikke kan spille det uden serienummer (den manglende manual). Uanset nedslag i prisen skal I jo kunne spille de spil der VAR med

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 23-09-06 23:00

Ja tak skal du have!

Problemet er at det var det sidste der var! Nu har vi jo sat næsen op efter at skulle spille det, så jeg tror at jeg prøver at få fat i ea.dk !

Mange tak for hjælpen
Mette

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 23-09-06 23:04

Ok der findes jo programmer til at generere keys

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 23-09-06 23:06
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-06 10:52

for dårligt af kvikly at sælge det på den måde - og meget hovedløst af dig/jer

hvilke spil har i fået ??? (bare for at finde ud af om I kan spille det uden problemer hvis i ikke får byttet )

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 24-09-06 20:11

Hej mitridk

Hmm ja måske dumt af os. Men vi snakkede med en af de drenge der arbejder der. Han sagde at vi uden problemer kunne spille det!

Vi har købt:

The sims triple deluxe (disc 1+2)
The sims triple deluxe bonus content

Desuden har vi købt:
houseparty,
hot date,
on holiday,
unleashed og
superstar

Vi løber allerede ind i problemet når vi sætter disc 1 ind.

Mette117

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-06 20:18

hvis det er fulde versioner og der ikke mangler nogen cd´er i dem du har nævnt skal I også kunne køre det - men der er rettelser i rækkefølgen de skal sættes ind - så mit råd vil her være at i skal have fat i ea supporten for at gøre det rigtigt - de sender gerne en mail efterfølgende for at i ikke glemmer det til næste gang.

der er ikke logik i at det ene skal smides ind før det andet og måske det tredie før det første osv

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 24-09-06 20:27

Jeg afmelder lige denne tråd, min mailbox bliver oversvømmet...

Håber du får løst dit problem, Mette117

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 24-09-06 23:27

Hej Miritdk.

Jeg tror ikke at du forstår problemet. Problemet er ikke hvilke CDér der skal ind hvornår. Problemet er derimod at vi ikke kan finde serie nummeret på 22 tal som den beder om. Vi har kigget overalt på pakken, på coveret og på cdén og vi ville bare være sikre på at vi ikke har overset noget.

Vi ringer til ea games i morgen og håber at de kan hjælpe os med at finde de numre vi skal bruge.

Mette117

Ps: Jeg skal nok skrive hvad vi finder ud af

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 24-09-06 23:27

Hej ostemand!

Det er helt okay og tak!

Mette117

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-06 23:31

serienumrene står altid på manualen/brugsanvisningen der skal ligge inden i - men har i kvittereringen bør den kunne byttes - evt mod at i fårlidt mere at betale eller pengene retur (tror jeg nu ikke meget på) - håber inderligt at ea kan hjælpe jer

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 24-09-06 23:31

Du kan ligeså godt spare dig at ringe til EA. De udleverer IKKE et serinummer til dig uden videre.
Du skal henvende dig, der hvor du har købt Sims, altså i Kvickly.
Kvickly kan så beskrive problemet og få den pågældende kode.
(Ellers kunne alle og enhver jo henvende sig med kopierede spil (ikke JER) og bede om en kode.

Men det skal komme an på en prøve.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-06 23:33

serienumre på bagside af manualerne - har i ikke dem - ja så er i på den

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 25-09-06 00:07

Mette
Tag kontakt til ea support, som tidligere beskrevet forklar dem problem, giv ham de numre der står på cd'erne i forskellige spil mellem 12.30 -16.30 tlf 4528 7014

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 25-09-06 00:07

Mette
Tag kontakt til ea support, som tidligere beskrevet forklar dem problem, giv ham de numre der står på cd'erne i forskellige spil mellem 12.30 -16.30 tlf 4528 7014

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 25-09-06 00:09

pirt
Derfor skal de have nummer på cd,erne og jo har selv fået det på medal of honor