/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TASTATUR VIRKER IKKE I BIOS
Fra : Marzec
Vist : 964 gange
20 point
Dato : 22-09-06 15:38

Kære EXPERT

Jeg har lige købt nyt logitech trådløst mus og keyboard, som virker fint i windows! Problemet er at tastaturet ikke virker før windows er indlæst. Altså kan jeg ikke konfigurere min BIOS!!!!! Hvordan får jeg mit tastatur til at virke under opstarten af computeren?? Havde også trådløst før og der har ikke været nogen problemer med at komme ind i BIOS'en!! HELP ME OUT PLEASE!!!

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 30 point
Dato : 22-09-06 15:50

Vis det er et USB tastatur kan du prøve at gå ind i bios(med et andet tastatur)og find USB sektionen og slå USB legacy til
ikke AUTO men ON,og så for efter tiden vente med at taste dig ind til post har optalt USB portene(den sorte skærm med txt efter bib'et)
Manse9933

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-09-06 16:44

Ja nemlig det er fordi at understøttelse af USB tastatur ikke er slået til

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 22-09-06 18:10

mjaeh - dos understøttelse af USB

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-09-06 18:34

To af mine pc'er har USB tastatur/mus no problemos med at komme ind i bios<<<<skal i nogle tilfælde indstilles til det,kommer and på bios/bundkort/alder,det er USB blutooth dongle og et med tråd >USB.

Godkendelse af svar
Fra : Marzec

Dato : 23-09-06 14:26

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Marzec

Dato : 23-09-06 14:27

I havde ret. USB-en skulle bare slås til i dos! Tak for tippet