/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Ati Radon 9600Pro fryser
Fra : TEAS
Vist : 388 gange
300 point
Dato : 21-09-06 05:25

Jeg har et ati Radeon 9600Pro i der fryser.
Skærmen blev blå og der stod at der er en fejl i idvag så den kører løkke.
Hvordan får jeg det til at virke 100%
mvh
Teas

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 21-09-06 12:12

Hvordan kan du være sikker på at det er grafikkortet ???

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 21-09-06 15:34

Det er jeg ikke men måske en virus
Jeg bruger AVG+Spybot.
Pcen har frosset den sidste uges tid hvor intet virkede og hvor jeg måtte slukke
den på startknappen.
Her til morgen frøs den og der kom en blå side frem hvor der stod at Ati atidvag
kørte i lykke og det stod på dansk og jeg måtte slukke den igen på startknappen og
starte igen og den kørte fint.
Dajeg kom hjem fra job skete det samme igen hele 2 gange og der kom ingen blå skærm frem
med teks.tDer måtte jeg også slukke på startknappen og lige nu kører den fint.
Meget mærkeligt. skal jeg sætte spørgsmålet over i sikkerhed istedet??
Gode råd og tips modtages med glæde
mvh
Teas

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 21-09-06 16:29

Har du klikket på links i MSN eller på Yahoo her de sidstae par dage? (MSN ormen)

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 21-09-06 16:30

Har du klikket på links i MSN eller i andre chatfora her de sidstae par dage? (MSN ormen)

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 21-09-06 16:30

Det var det sidste jeg mente

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 21-09-06 16:54

Nej jeg har aldrig med denne pc været på msn eller andre forum.
Men på skype er jeg tit og det er den samme person hver gang.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 21-09-06 17:13

Lyder nu mærkelig. Du kan da til en start prøve at opdatere AVG og Spybot med de seneste definitioner og køre dem igennem. Prøv også med Adaware (Kan hentes gratis på nettet). Når du har kørt det igennem er du nogenlunde sikker på at de ikke er noget snavs, du har hentet. Du har vel de seneste drivere til kortet - ellers sørg for at få det.
Har du installeret noget hardware fornylig - eller programmer?

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 22-09-06 02:02

Jeg annuller spørgsmålet.
Jeg har opdateret AVG+Spybot og driver til Ati men alt forgæves.
Samt online scannet
Nu formattere pcen og geninstalere xp
og så skal den gerne være som ny.
Tak for dine råd pirt03
mvh
Teas

Annuller spørgsmålet
Fra : TEAS

Dato : 22-09-06 02:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Jeg har opdateret driver mm AVG+Spybot online scannet men alt forgæves.
Nu formatere jeg pcen og genindstallere XP mm.
Jerg håber det klarer problemet.
mvh
Teas