/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetoner til panasonic GD67
Fra : Wulffman
Vist : 294 gange
20 point
Dato : 28-12-02 23:31

Kan man slet ik få nogle ringetoner til en GD67 andet end på panasonic's dårlige hjemmeside?

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 20 point
Dato : 29-12-02 11:31

Jeg har haft en GD67'er og i de 14 dage søgte jeg på nettet og kunne ikke finde nogen som pana'en kunne enes med, så desværre svaret er et nej. Men du kan jo selv prøve på http://www.gogle.com under panasonic+gd67+ringetoner

Kommentar
Fra : Wulffman

Dato : 29-12-02 16:54

Mkay tak skal du have..

Skod telefon!

Kommentar
Fra : Multiflex

Dato : 29-01-03 19:51

:(

Kommentar
Fra : badboy

Dato : 06-02-03 21:02

helt ærlig, det kan for fandme ikke passe... man kan god få en masse fede spil til gd67. spilleplatformen hedder EXEN. og næsten alle andre lande tilbyder deres kunder at købe spil fra EXEN firmaet... men bare ikke lille Danmark:(. så spillene eksister derude men hvordan os GLADE ejere af en gd67 kan købe dem. bliver vist en rigtig opgave?????. FED telefon men skod spil...

M.V.H.
Lars Lüneborg

Kommentar
Fra : klumpen112

Dato : 12-04-03 01:17

i burde via panasonic.dk købe/få gratis ringetoner til panasonic GD67

Kommentar
Fra : klumpen112

Dato : 12-04-03 01:26

http://www.panasonicbox.com/en/index.html

fandt den side da jeg læste manuel
det eneste i skal gøre er at oprette jeres bruger
husk at have Serienummer fremme på telefonen. det skal de nemlig bruge
bagefter kan du downloade gratis fra deres side
en masse ringe toner,billeder osv

Peace Out ;)

Kommentar
Fra : ebk

Dato : 15-04-03 09:39

Rigtig fed hjemmeside...
Nu er det bare at komme igang med at downloade...

hehe