/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hestetransporter søges
Fra : Kortoververden
Vist : 1659 gange
100 point
Dato : 20-09-06 21:47

Jeg skal på lørdag have flyttet en hest fra Lolland til Nordsjælland og har i den forbindelse brug for at leje en hestetransporter, alternativt en hestetrailer OG en bil med anhængertræk.. Er der nogen der ved hvor det kan lade sig gøre?

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 20-09-06 21:56

Bor du på Lolland eller Nordsjælland ? Du skal vel leje der hvor du bor.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-09-06 22:12

Jeg bor i nordsjælland, og det mest praktiske vil selvfølgelgi være at leje her men jeg er fleksibel

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-09-06 23:42

Ja, det smarteste er at finde nogle med heste i nærheden af dig, så har de nok også en hestetrailer du kan leje, eller kender nogen der har, men kender du ikke selv nogen der har bil med træk?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-09-06 23:47

Jeg har skaffet en bil med træk, så nu mangler jeg bare et sted hvor de udlejer hestetrailere, gerne i nærheden af Hellerup hvor jeg skal hente bilen

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 21-09-06 00:30

Her:

Shell--- udlejning af hestetrailere
2900 Hellerup Kildegårdsvej
Tlf:3965 5333

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : masteraugust0