/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
tv reklame johnny depp
Fra : Nik_
Vist : 361 gange
30 point
Dato : 20-09-06 21:38

Der er en tv reklame tror det er på tv2, for tv1000 et eller andet, men de viser i hvert fald klip fra en hel masse film, og et at klippene et med johnny depp i en ung udgave, og jeg vil høre om der er nogen som kan genkende hvilken film det er fra med ham?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 20-09-06 22:37

hvad sker der i klippet???

hvor gammer er han ca.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 20-09-06 22:40

gammar=gammel

sorry

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 27-09-06 21:11

Det er et meget kort klip, så svært at se. Han står på et badeværelse eller lign. med ryggen til, og vender sig så lige om. Han er korthåret, og måske i 20'erne.

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 17-10-06 14:06

har godt set klippet, det ligner ham fra den gang han var med i serie 21 jump street. det er nok ikke den der er reklame for, men måske hjælper det lidt til beskrivelsen af hans "unge look"

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 23-11-06 18:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål