/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
fz 50 membran
Fra : findo
Vist : 523 gange
40 point
Dato : 19-09-06 03:32

skal der gøres noget ved membranen på en fz 50 efter påsat 13mm studs. og hvordan virker den. ja jeg regner med den lukker og åbner, ku´det tænkes at den åbner for lidt

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 40 point
Dato : 19-09-06 06:34

Der skal ikke gøre noget ved den.
Hvad har du ellers på?

3 skyllekanals cylinder og tunudstødning?
De 2 ting er rigtig gode hvis man mangler HK.

Godkendelse af svar
Fra : findo

Dato : 19-09-06 23:41

Tak for svaret NoShyGuy.tak, jeg har ikke noget, andet end den 13mm, men jeg forstod, på en hjemmeside, at jeg kunne nøjes med at sætte en´stører studs på, og plane top. men nu er det sådan at topstykket ikke kan planes, da kanten sidder på cylenderen. det er ikke sådan at den skal kører 70km, men bare 40-45, så jeg kan komme op ad- bakke med 40. det sidste træk havde jeg regnet med kom med den planing. tager jeg fejl ang. cylinder. den kører lige nu 40 lige ud, efter jeg har stillet blanings skrugen, men der mangler lig det sidste træk

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 20-09-06 09:13

Du kan bare plane cylinderen på en grov flise og bagefter plane den færdig på et ark vådslibepapir korn 200 ca.
Det har jeg gjort et par gange og det har aldrig gået galt.

Kommentar
Fra : findo

Dato : 20-09-06 15:27

ok tak det vil jeg prøve

Kommentar
Fra : findo

Dato : 01-11-06 22:06

jeg har planet mit topstykke, men det gir ikke ret meget, så tænkte jeg på at sætte et puck maxi topstykke på, det er der go´dav i, men et det prøvet? det kunne jeg li´at vide noget mere om, det at bruge andre dele, det kan man vel godt , men holder det

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 02-11-06 18:34

Glem alt om et maxi topstykke.
Skift hellere det hele, eller sælg de af delene som du ikke får brug for i dette sæt.
http://www.protunahandels.de/product.asp?c=70737496&n=19065927&pn=19065929

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 02-11-06 18:35

Fik du nogensinde planet din cylinder?