/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
B & O fjernbetjening - taster
Fra : vagn2901
Vist : 942 gange
500 point
Dato : 18-09-06 15:38

Vi har en Beolink 1000 terminal til fjernsyn og radio. Desværre mangler vi mere eller mindre 3 af tasterne. Nogle små pilfingre har ødelagt dem. Er der nogen der har en ide til, hvor man kan købe nye, eller få dem udskiftet/isat. (Københavnsområdet). Eller kan man blot selv isætte de nye?
Mvh
Vagn

Accepteret svar
Fra : jannickd

Modtaget 500 point
Dato : 18-09-06 19:34

der ligger en fjernsynsreparetør på frederikssundsvej som min familie har brugt i mange år til at reparere b&o fjernsyn.
om de har en løsning på dit problem ved jeg ikke. men knapperne på b&o's fjernbetjeninger indenfor de sidste 15 år skulle efter min mening ikke variere.
så mon ikke han har en fjernbetjening der ik virker som han lige kan pille knapperne af og montere på din??

nærmere præcist ligger den lille forretning midt i mellem vibevej og mågevej på siden med ulige numre omkring 45. mellem de to veje er der 200 meter. så det kan da ikke gå helt galt.

Håber du klarer den.

MVH Jannick

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 18-09-06 20:31

Du får simpelthen en ny måtte med tasterne i. Den koster vist 300 kr. Jeg monterede min selv på min BEO4. Beolink 1000 er vist lavet på samme måde, såvidt jeg husker.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 20-09-06 11:55

Her er en forbruger der udtaler sig om en forretning med super service .. måske noget for dig:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5851&PN=1

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 20-09-06 21:30

davs..

du kan købe en brugt fjernbetjening med pænt tast så udskift dem selv...

eller er det her..

http://www.koz.dk/product.asp?product=1001&sub=214&page=1

baxon7

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 20-09-06 21:36

davs..

brugt/nyt fjernbetjening

http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_beolink_1000.html

eller gå til B&O butik..

http://www.bang-olufsen.com/sw19091.asp

baxon7

Godkendelse af svar
Fra : vagn2901

Dato : 10-10-06 14:36

Tak for svaret jannickd.