/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
manual til canon powershot a53
Fra : madamme
Vist : 476 gange
200 point
Dato : 17-09-06 13:09

Hej
jeg har været så uheldig at min hund har tygget i min manual til mit nye kamerea *G* så jeg kan ikke finde ud af mit kamera
Er der ikke nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde denne manual på dansk til mig da jeg har meget hårdt brug for den, eller er der en der har dette kamera og vil scanne deres manual ind til mig og sende den pr mail til mig
Håber virkelig at få hjælp.
hilsen
gitte

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 17-09-06 13:31

Normalt ville du bar kunne downloade en manual
Men Canon har valgt at de vil tjene pene på denne servise. Du skal henvende dig til Canon
Måske bliver det billigere hvis du kan fremvise den gnaskede danske manual

Citat
Danmark 70 20 55 15

Vores Helpdesk har åbent alle hverdage i tidsrummet mellem 8:00 og 17:30. Under samtalens gang kan du blive spurgt om yderligere oplysninger. Vi anbefaler at du har produktet og følgende informationer tilgængeligt.
Eksakt produktnavn (eksempelvis. CanoScan LiDE 60)
Dit produkts serienummer
Styresystem som er installeret på din computer, hvis relevant (eksempelvis Windows XP, Mac OS 10)
Referencenummer fra tidligere kontakt med helpdesk, hvis tilgængeligt (Så behøver vi ikke bede om dine oplysninger igen.)
Bemærk:
Du vil blive spurgt om din e-mailadresse. Denne kan blive brugt for at sende dig en kundeundersøgelse for at forbedre vores service. Hvis du ikke vil medvirke i denne undersøgelse, venligst se bort fra denne e-mail. Du vil ikke blive kontaktet i fremtiden hvis det ikke er en forudsætning for at hjælpe dig med din forespørgsel.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 17-09-06 13:33

Ok, der var så ekstremt mange stavefejl. Gider I selv rette dem?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-09-06 15:46

Med et Canon apparat følger en CD rom med manual som pdf fil.
Så er det bare at trykke den ud.
Det er bedst at trykke på begge sider og så få den limet ind i ryg med plastomslag.