/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
United DVX7064 preferences
Fra : xuser
Vist : 491 gange
85 point
Dato : 16-09-06 21:12

Jeg har lige indkøbt en DVD-afspiller, men jeg kan ikke komme ind i afspillerens preferences. Kan den resettes eller noget?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 21:46

Den må du lige forklare lidt nærmere.....

Hvad er der for "preferences" du ikke kan komme ind i ?

Medfulgte der ikke en brugsanvisning ?

Kommentar
Fra : xuser

Dato : 17-09-06 03:32

Preferences er et menupunkt. Og jo der medfulgte en brugsanvisning. I den står beskrevet hvad man kan under preferences, men punktet er grayed out på min afspiller. Så er spørgsmålet, hvordan kommer man ind i det menupunkt?

Kommentar
Fra : xuser

Dato : 17-09-06 11:47

Nå, det er lige meget nu. Den kan ikke afspille DVD'er uden at hakke i det, så den ryger retur.

Annuller spørgsmålet
Fra : xuser

Dato : 17-09-06 11:50

Afspilleren kan end ikke afspille en DVD uden af hakke rundt i det. Det virker som om den har maskinkraft som en PII-400. Den ryger retur "first thing in the morning".

Undskyld ulejligheden.