/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Gigthospitalet i Gråsten
Fra : ypsiQ
Vist : 960 gange
100 point
Dato : 16-09-06 17:00

Jeg vil gerne høre om andres erfaringer med Gigt Hospitalet i Gråsten omkring:

resultater fra stedet, hvilke oplevelser (positive/negative),er der et fast program, hvordan er dagsrytmen, hvilke undersøgelser/behandlingsformer/terapi/træning kan sættes igang, er der flersengs stuer/enestuer, er det en fordel at medbringe sine resultater fra nyere røntgenbilleder/blodprøver osv., har du gode råd at videregive til før og under indlæggelsen?

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 17:08

Her står alt der er værd at vide.

http://www.gigtforeningen.dk/Kong-Christian-Xs-Gigthospital-i-Graasten

Har ingen erfaringer selv....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 17:10

Ellers spørg her - der er sikkert en del med erfaringer

http://www.gigtforeningen.dk/Brevkasse

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 16-09-06 17:13

Har læst alt!

Jeg søger andres erfaringer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 17:19

Derfor det sidste link - der er meget større chance for at finde nogen der har været der...

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 16-09-06 17:38

Jeg vender tilbage til mit spørgsmål her i tråden og håber på svar fra kandu brugere

Mvh
ypsiQ

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 100 point
Dato : 16-09-06 23:11

Har lidt oplysninger:

Min veninde har netop været der for 1. gang men absolut ikke sidste gang.

Der bliver lavet et individuelt træningsprogram til hver enkelt patient, alt efter hvad de mener man kan holde til.

Måske en idé at tage sidste røngten fotografier med, men de har et topmoderne scanningsapparat dernede, som de helt sikkert vil bruge alligevel, for at lave deres egne undersøgelser.

Der er flere måder hvordan man bor der, der findes både eneværelser samt flersengsstuer.

Det er lækkert mad under hele opholdet.

Som tillægsgevinst ligger det utrolig smukt!

Håber du får dig et godt ophold dernede.

Clou

Godkendelse af svar
Fra : ypsiQ

Dato : 17-09-06 21:21

Tak for svaret clou.
Det er dejligt at høre.

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-09-06 21:45

Velbekomme, håber du har fået mod på at tage af sted!

Clou

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 18-09-06 23:36

Tak, jeg har skam mod og glæder mig. Vil blot gerne være bedst muligt forberedt.

Så har andre erfaringer at dele ud af, vil det fortsat glæde mig.

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : myanne

Dato : 18-10-06 20:45

jeg kan varmt anbefale det! Jeg var indlagt i en måneds tid og ret hurtigt fandt de ud af hvad jeg fejlede. Søde venlige og kompetente mennesker hele vejen igennem. Hvis du er nervøs, så sig det til dem. Alt bliver faktisk tilrettelagt til dig, alt efter hvad du er der for.
Så du kan tage afsted med roligt sind.