/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Reklame sang? :)
Fra : Shadowflip
Vist : 1748 gange
200 point
Dato : 16-09-06 02:55

Den der.. "Haaaard work work, Haaaaard work work".. fra SEB pensions reklamen.. hvad hedder den ? :D pleeeeeease hjælp mig?! :D

Knus..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-09-06 03:15

Nu er det sådan, at de fleste af den slags reklamesange er lavet specielt til en bestemt reklame, og derfor ikke findes andre steder, og ofte kun består af den lille melodistump man hører i reklamen.

Og sådan en tror jeg helt bestemt, at SEBreklamens hardwork-sang er.

Det er ikke en melodi jeg nogensinde har hørt andre steder.

mvh dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-09-06 10:27

Det kunne godt lyde bekendt, men en søgning på Google finder alle de "Work sange" der er, releteret til syden. Skriv evt. til SEB og hør dem ad.!!!

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 16-09-06 10:42

Hej.

Den findes på denne side, hvor du kan købe den for 8,00 kr.

http://sib1.od2.com/common/framework11.aspx?shid=0719002E

Hilsen Dumbo2

Accepteret svar
Fra : Dumbo2

Modtaget 200 point
Dato : 16-09-06 10:48

UPS:
Så søger du på titel : Run to cadence with us army airbone vol 2, så kommer den en del album. Du finder album 6. Så finder du den som nr . 30.

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-09-06 11:01

Hvis det er den sang, så er det jo en af dem som den amerikanske hær bruger som slagsange når de udfører forskellige manøvrer.

¨Så sku' denne her hedde Run through the desert ifølge Dumbos link

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Shadowflip

Dato : 19-09-06 03:48

Tak for svaret Dumbo2.

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 19-09-06 09:16

Det var så lidt