|
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 15-09-06 19:09 |
|
Hvis det er meget sod i stempeltoppen og på tendrørene, så kan det være så varmt at det gløder, og da vil du få eftertenning. Du kan købe additiver der renser cylinderen for sod.
alimak
| |
| Kommentar Fra : olarsen |
Dato : 15-09-06 23:47 |
|
Man kan med held bruge en danskvand til at rense motorens indre. først tages luftfiltret af så man kan kigge direkte ned i karburatoren. Start så bilen, find trækket til gasspjældet og giv gas, ikke for meget og ikke for lidt. Nu hældes der danskvand, i små mængder, ned i indsugningen og der gives heletiden så meget gas at motoren ikke går i stå. Det giver meget sod ud af udstødningen, så lad være med at stå ved din mors renvaskede lagner . . . medmindre de alligevel er sorte.
OG HUSK AT DET [U]SKAL [/U]VÆRE [B]DANSKVAND[/B], der må ikke være sukker i, det renser i hvert fald ikke hvis der er
vh ol
| |
|
Hvis det er eftertæding når du slukker nøglen, så tror jeg det er en karburatorventil der ikke fungere, da jeg mener der sidder en ventil der så skal give falsk luft, og altså åbne når der ikke er strøm på.
VH Palle Hansen
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 16-09-06 19:55 |
|
Du siger ikke hvilke bil det er ,motor ,årgang.om den har karburator eller indsprøjtning.Lad os få vide meren at det er en corolla.
alimak
| |
| Kommentar Fra : geu |
Dato : 11-10-06 17:36 |
|
De har 3 fejl i kaburatorene.
1 - De bliver slidt op, vil sige nu på.
2 - Koldstartsventil går til, kan nogle gange laves ved adskidelse, ellers ny på. Til små 2000 kr. org. kan ikke skaffes uorg.
3 - Defekt magnet ventil så den ikke lukker for benzinen når du tager tænding af.
Andre fejl er de kommer til og foruren for meget og kan ikke stille ned andet end bilen går rigtig dårlig.
Det kan være de 2 små vakundåser på siden af kaburator. Normalt en Hvid og Grøn.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|