/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung E730 og radio?
Fra : rkl
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 12-09-06 22:30

Jeg har haft min Samsung e730 i snart et år og har aldrig rigtig fået brugt den indbyggede radio. Det irriterede mig at jeg ikke kunne bruge den uden at tilslutte de medfølgende høretelefoner. Nu sad jeg lige og rodede med den igen og det undrer mig - er det virkelig ikke muligt at benytte radioen enten helt uden høretelefoner eller i det mindste via et trådløst bluetooth headset?

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-06 22:54

Nu er det ganske vist en Sony jeg har, men det er det samme med radioen.....

At du skal bruge headsettet er jo fordi ledningen virker som antenne.

Du kan sikkert også finde stationer hvis det er din lader der er sat i......

Uden headset vil du jo alligevel ikke kunne høre meget - så højt spiller en mobil heller ikke

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 13-09-06 18:33

Jeg havde ikke forestillet mig at bruge min telefons højtalere, men det ville jo være rart at kunne benytte radioen med et bluetooth headset..?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-06 18:45

Den går desværre ikke da antennen så mangler.

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 13-09-06 19:00

ville ha' troet at telefonens indbyggede antenne kunne klare opgaven...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 13-09-06 19:03

Antennen i telefonen har IKKE noget med radioen at gøre - det er kun til telesignalet.

Godkendelse af svar
Fra : rkl

Dato : 09-11-06 21:27

ok