/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kansas city shuffle..?!?!
Fra : 8127
Vist : 494 gange
25 point
Dato : 12-09-06 20:57

Hey.. Sad lige og så lucky number slevin her forleden, og syntes faktisk soundtracket var rimelig sjovt.. Men hvor kan jeg så lige hente det..??
Har prøvet at søge forskellige steder men det gav ikke noget..

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 12-09-06 21:08

Du kan købe nummeret for 8 kroner hos Itunes....Så gøres det vist ikke meget lettere

Ellers kan en GAMMEL jazzudgave af nummeret vist hentes her:
http://www.nfo.net/TUNES/kcshuffl.ogg

Accepteret svar
Fra : lsdmulle

Modtaget 25 point
Dato : 13-09-06 12:30

Hejsa!

Hvis du skriver til mig, vil jeg sende nummeret til dig som mp3-fil. Men det kræver, at du kan modtage 4,55 mb.

Mail: gummi@privat.dk

Hilsen lsdmulle

Godkendelse af svar
Fra : 8127

Dato : 16-09-06 00:12

Tak for det lsdmulle.