/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Min SHG-D500 vil ikke oplade
Fra : Misteryman
Vist : 525 gange
200 point
Dato : 11-09-06 01:36

Jeg har et kæmpe problem.... Min D500 vil pludslig ikke lade mere.. Det er kommet fuldstændigt ud af det blå.. Den er ikke blevet miishandlet eller noget. Jeg har kunne se at jeg ikke er den eneste der har haft det problem, men jeg har ikke kunne finde noget sted hvor de giver en løsning på problemet.. Er der nogen herinde der evt. har et bud? Forsikringen er nemlig udløbet..

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-09-06 01:45

Hej Misteryman
Helt sikker kan jeg ikke være,men gætter på det måske er laderen der er noget galt med.
Jeg købte selv en mobil for et par måneder siden,og havde kun haft den ca. 14 dage.Så ville den heller ikke lade op.
Du må nok ud og købe en ny lader.
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 11-09-06 01:51

Nej, det er ikke opladeren... Jeg har prøvet med 3 forskellige nu nemlig

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-09-06 01:53

Har du prøvet at tage batteriet ud,og sætte det i igen?Det kan godt hjælpe nogle gange

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-09-06 02:11

Du må sove godt.
Jeg håber det virkede,det med at tage batteriet ud

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 11-09-06 09:26

Hej jag kom bare til at tænke på, at jeg havde en tlf. hvor man flere gange havde vendt stikket forkert og presset til. Det gjorde at kobbertrådene blev mast sammen nede i stikket. Jeg rettede dem ud med en lille urmagerskruetrækker og fik dem nogenlunde på plads igen. Det virkede.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-09-06 21:19

Misteryman...Det kunne da være rart at vide om du har fået løst dit store problem?Vi er jo et par stykker der har prøvet at hjælpe.Jeg er nok ikke alene om at være nysgerrig...
Nå,men jeg håber i al fald at det er lykkedes for dig...
Hilsen dior.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 13-09-06 13:51

Unskyld at jeg ikke har været lidt hurtigere med at svare.. Men jeg har ikke kunne finde en 100% løsning. Og det med stikket.. Det kan ikke lade sig gøre at vende opladerstikket forkert i telefonen, med mindre man virkelig moser til.
Det jeg har gjort er, at jeg har købt en Desktopcharger + 2 nye batterier, således at jeg bare lader batteriet op seperat. Denne løsning har kun kostet mig 120 kroner Alt inc.
For dem af jer der også kunne tænke jer dette, så kan i købe det via http://www.Ebay.co.uk