/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
CPI hussar forrør byttes
Fra : NoShyGuy
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 10-09-06 00:24

Hej, jeg ved at dette indlæg hører til på www.dba.dk men det tager sgu for lang tid, og folk herinde er næsten altid ude efter mere fart på deres CPIer.

Jeg har lige købt en Hussar til kæresten men den har et stort 45kmt forrør og jeg skal bruge et lovligt forrør til en 30kmt.

Jeg er fra 2700 Kbh.

ps, jeg har også en Technigas Next til vandret minarelli ( jog, sonic, cpi osv osv ) 400,- inkl. montering

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 10-09-06 00:46

technigas ... pff tsk

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 10-09-06 00:47

Det er sgu da en god potte hvis man ikke går efter EVO eller lign.
Deres Basic udstødning er skod ja.

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 10-09-06 00:52

hehe jep, jeg går bl.a. efter EVO... :P

Annuller spørgsmålet
Fra : NoShyGuy

Dato : 11-09-06 09:35

Jeg har leveret knallerten tilbage til sælger.