/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvad er bedst
Fra : nvierning
Vist : 222 gange
40 point
Dato : 07-09-06 21:09

Hvad er bedst:
AMD ATHLON 64AM2 x2 5000+/2,6GH/256KB
INTEL CORE2 E6300/1,86GH/FSB1066MHZ

Skal fortrinsvis bruges til Flight Simulator
/Nils

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-06 21:17

Du skal jo osse bruge et grafikkort til det Ellers er begge fortrinlige til det du skal bruge det til!

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 08-09-06 05:33

Hvad er bedst, Mercedes eller Audi?
Som med processorer er det noget af en smags sag, eller et spørgsmål om hjerte.
Begge udmærkede processorer har deres yndere, og du kan roligt købe den, du får det bedste tilbud på.
VH
Leif

Kommentar
Fra : DoozerII

Dato : 08-09-06 14:20

Tjah, jeg vil anbefale at sammenligne to processorer i samme prisleje. F.eks. AMD 5000+ og Intel E6400 eller E6600. Og der ville jeg nok vælge Intel processoren, da det er en mere moderne processor. Man kan endda sige at den er en generation foran AMD. Den bruger mindre strøm, og kræver dermed mindre køling og resulterer (ofte) i en computer der larmer mindre, hvilket kan være ønskværdigt.

Flight simulator er iøvrigt ret grafisk krævende, så jeg vil vove den påstand at det måske er mere interessant hvilket grafikkort der vælges til computeren.