/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Undertekster
Fra : Zwekja
Vist : 989 gange
50 point
Dato : 07-09-06 16:32

jeg har gennem tiden ret mange film liggende på min computer i avi, mpeg formater mm.
problemmet er, at der ikke er undertekster på nogle af disse film.

Nogle der vil være venlig at hjælpe mig med mit problem og oplyse mig om, hvor jeg kan downloade sådan nogle hende, og kan de på nogen måde køres gennem windows media player, så jeg ikke skal til at hente og installere en ny afspiller ned?

På forhånd tak,
Zwekja ! ...

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-09-06 16:51

Du kan prøve at kigge her

http://subscene.com/

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 07-09-06 16:51

En god side er : http://subscene.com/subtitlesearch.aspx

Du downloader, evt. udpakker og så skal du omdøbe filnavnet til det samme som filmen hedder(alt det før punktummet)..

FX. Filmen: terminator.avi

Så skal teksten hedde : terminator.srt eller ihvertilfælde terminator og så beholder du det efter punktum.

Så skulle det virke

Eller må du spørge..

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 07-09-06 16:53

Hvis der ikke er lige den tekst du mangler kan du også se på denne side: http://www.divxsubtitles.net/index.php

Accepteret svar
Fra : Merrild89

Modtaget 50 point
Dato : 07-09-06 22:39

jeg bruger selv programmet vubsub, det virker hver gang, det gælder bare om at finde de rigtige sub filer til filmen :D men det er ikke så svært igen..

Godkendelse af svar
Fra : Zwekja

Dato : 24-09-06 08:44

Tak for svaret Merrild89.