/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Xbox 360 vs. PS3
Fra : jdynastiet
Vist : 969 gange
300 point
Dato : 07-09-06 12:54

En Xbox 360 til under 3000 eller en PS3 til over 5000 ?????

Har PS2 og GT4 som jeg egentlig er glad for, men jeg synes den kommende pris på PS3 bliver lige lovlig høj - får jeg samme gode grafik og spiloplevelse ved at købe en 360'er ???????

Mvh
Jesper

Accepteret svar
Fra : MKW

Modtaget 300 point
Dato : 07-09-06 16:14

Ja! Det gør du!

Nu ved jeg jo ikke hvilken slags genre du er til, men Halo-trilogien er simbelthen bare genialt lavet!
Battlefield 2 er også godt, og hvis du er Star wars-fan er KOTOR-serien også virkelige god (den er dog til den første XBox, men ved ikke om III'eren kommer til den. Det tror jeg den gør).

Bilspilene er også gode.

Men ta' da at kigge på hjemmesiden:
www.xbox.com

ps. XBox Live synes jeg er meget bedere end PS'ens

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 07-09-06 19:47

Dog for du mulighed for Blueray med PS3eren... hvilket vil sige DVD film i uovertruffen kvalitet!

Kommentar
Fra : MKW

Dato : 07-09-06 21:36

Den kommer dog først til marts (tidligst)
Og man er ikke bebyndt, at lave dådan nogle DVD'er endnu.

Og hvis det er, kan man bare bruge de par tusind kroner (og nok lidt mere,men ved ikke hvad afspillerende vil koste) til at købe en "rigtig" afspiller.

Godkendelse af svar
Fra : jdynastiet

Dato : 14-09-06 14:14

Tak for svaret MKW - som straf for at PS3 først kommer til marts, tror jeg at 360'eren bliver min engang i nærmeste fremtid

Kommentar
Fra : MKW

Dato : 14-09-06 16:56

Selv tak!
Godt valg, by the way.