/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
halebensterapi?
Fra : sorgenfrei
Vist : 532 gange
20 point
Dato : 06-09-06 12:02

jeg har hørt et program med en på p1, hvor em af spang Olsen brødrerne nævnte noget om en slags refleksmekanisme, der skulle gøre det lettere og mindre energikrævende at bevæge muskelapparatet, er der nogen der kender noegt til dette område?

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 06-09-06 13:28

Jeg kender ikke til udsendelsen, men umiddelbart lyder det som kranio-sakral terapi? Er det mon det du mener? Prøv at søg på google med dette ord, og se om ikke det er det du mener.. Jeg har selv overvejet denne behandlingsform

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 06-09-06 21:15

hej sorgenfrei
ja vil da oz bare give mit besyv med ...er meget enig i at det drejer sig om KST da der bl-a- arbejdes med halebenet ..fordi der desværre er mange som pga diverse spændinger har et meget stift haleben og dette kan bevirke at du får en mere "stiv" gangart i stedet for at "svinge med halen"
giver selv KST behandling
www.klinik-chi-dk
hilsen Lilleclaus

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 06-09-06 21:19

hej igen du må undskylde der sneg sig lige en fejl ind i linket
det er http://www.klinik-chi.dk/Kranio-Sakral-terapi.htm