/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
opsætte SE K750i til gprs
Fra : majbritt05
Vist : 634 gange
100 point
Dato : 05-09-06 12:01

Hej.

Jeg har problemer med at opsætte min SE k750i til gprs. Jeg har debitel triumf abonnement. Jeg har hentet MANGE opsætninger på debitels hjemmeside, samt flere opsætninger på sonyericssons hjemmeside.

Men lige meget hvad jeg gør, så får jeg bare beskeden: forb. ikke opr. kontroller netdækning eller data - og internetindstillingerne.

Hvad gør jeg?

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 110 point
Dato : 05-09-06 12:29

He - Nu har jeg ikke Debitel - derimod TDC! Da ringede jeg til dem i sin tid - 2min efter fik jeg 2 beskeder som jeg installerede og alt kørte derefter optimalt

Jeg ved slet ikke hvordan Debitels system fungerer - Men i bund og grund er der vel ikke den store forskel - men ring til udbyderen - det er faktiak deres job at servicere dig igennem dette således at din tlf virker optimalt!

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 05-09-06 12:30

Hvis din telefon bruger sonofons net, så kan du hente en opsætning her
http://dms.sonofon.dk/sonofon/wizard.form;MTSESSIONID=G9THydfnSntQhHJqM3hWv1CbLhCHK1Tc8hpBwkVCPhD0p5n98yMD!-1304314901
Eller hvis den bruger TDCs net så kan du hente den her
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/opsaetninger_til_mobilen/index.jsp

Jeg kan nemlig ikke huske, hvilket net Debitel bruger, men det er et af de 2.
Når du har gjort det, så skulle de virke igen.

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 07-09-06 11:08

Tak for svaret peque. Det hjalp at ringe til dem. Hende jeg snakkede med, sagde at deres hjemmeside ikke har fungeret optimalt på det seneste mht. opsætninger.