/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Spillet lines til java mobil
Fra : binepigen
Vist : 495 gange
300 point
Dato : 05-09-06 11:58

Jeg har et problem , er blevet bidt af at spille Lines , kunne også godt tænke mig spillet til mobilen , men jeg har en Nokia 6280 og har kun kunnet finde spillet til Symbian mobiler ( Zedge. net)
Er der nogen der har et link til en side hvor man kan købe spillet ( evt i en anden udgave )til en java mobil ??

Håber der er nogen som kan hjælpe .

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 05-09-06 12:09

Hej.

Du kan prøve denne side. ved ikke om det er det spil, du søger.

Hilsen Dumbo2
http://www.javaspil.dk/mobilspil.asp?game=1086

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 05-09-06 12:15

kunne vist godt bruges , men min telefon er desværre ikke på listen .

Mangler egentlig også et pat ordbøger Engelsk /Dansk/Dansk/Engelsk og Tysk/Dansk/Dansk/tysk

Accepteret svar
Fra : Dumbo2

Modtaget 310 point
Dato : 05-09-06 12:52

Da jeg ikke kender spillet, kan jeg kunne hjælpe dig med links på java spil.
men jeg har lige fundet et nyt links til dig.

Hilsen Dumbo2
http://mobil.soegning.dk/mobil/java_spil.html

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 05-09-06 13:00
Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 05-09-06 13:38

Kunne nu ikke finde nogle til 6280 ? , har været på mange spil sider , det var også mere hvis der var en bruger herinde der kendte spillet .

Godkendelse af svar
Fra : binepigen

Dato : 05-02-07 23:29

Skal vist lige have afsluttet dette gamle spørgsmål