/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvem vinder Q
Fra : arne.jakobsen
Vist : 759 gange
50 point
Dato : 04-09-06 23:10

Ja hvem vinder US Open i Tennis for quinder?

Alle svar indkommet senest tirsdag d. 5 sept. kl. 24:00 deltager.

Kun ét bud pr. person/profil.

Det ser spændende ud lige nu. Nogle favoriter er allerede ude.

Jeg starter med 50 point, men hvis der er deltagere nok bliver point øget til 500.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 04-09-06 23:15

Marianne Jelved

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 50 point
Dato : 05-09-06 07:34
Kommentar
Fra : MonkeyMan

Dato : 05-09-06 10:17

S. Williams

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 05-09-06 20:38

Marianne jelved er også mi gæt. Så må vi jo dele de 500 point pirt03.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-09-06 20:45

OK. I kan følge det her: http://www.usopen.org/en_US/index.html

Point bliver KUN forhøjes hvis én af jeg rammer plet.

Hvis ingen rammer, annullerer jeg spørgsmålet og så skylder I MIG ½L Cola.

Eller en pakke MarieKiks. Youe Choise

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-06 23:34

Hvis J.Henin vinder finalen er der 500 point til Trolden, ellers får han/hun kun de 50.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-09-06 04:48

Ja så er det afgjort. Selv om Justine Henin-Hardenne gjorde gjorde sit bedste, tabte hun Finalen med sæt-cifrene 6-4, 6-4 til Maria Sharapova.

Da ingen gættede den rigtige vinder kunne jeg godt vælge at annullere spørgsmålet, men Trolden kom tæt på så han/hun får pointene.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-09-06 04:49

Tak for svaret troldenesdhb.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-09-06 05:19

Og såfremt nogen skulle være i tvivl om hvem Maria Sarapova er og hvordan hun ser ud:

http://hem.passagen.se/demonskin/q/g/images/sharapova-masha2.jpg

http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebs/mariasharapova/maria_sharapova_2.jpg

Og Justine (ganske vist i en sejrsstund)

http://www.justine-henin-hardenne.net/images/sydney06_26.jpg

Tak for deltagelsen til alle.