/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvem vinder?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 697 gange
50 point
Dato : 04-09-06 23:09

Ja hvem vinder US Open i Tennis for mænd?

Alle svar indkommet senest tirsdag d. 5 sept. kl. 24:00 deltager.

Kun ét bud pr. person/profil.

Det ser spændende ud lige nu. Nogle favoriter er allerede ude.

Jeg starter med 50 point, men hvis der er deltagere nok bliver point øget til 500.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 04-09-06 23:51

Ajjj, altså Arne. Du må da ikke udelukke mig fra at deltage blot fordi jeg forsøgte at være lidt morsom (indrømmet: måske ikke sååå morsom)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-06 23:58

Hvis du ikke lynhurtigt kommer med et validt bud i denne tråd, bliver du også udelukket her!
At du blev udelukket i den anden tråd skyldes din mangel på seriøsitet!!!!!

Tenniskampe og resultaterne af disse er vigtige. Du har nu forspildt én af dine spilchancer.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 05-09-06 00:00

Undskylllld. Jeg skal lige have fundet en avis - giv mig 5 min.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-06 00:03

Du og alle andre her ER på nettet, så I kan vel finde gode råd uden min og den skrevne presses hjælp? Go for it.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 05-09-06 00:06

Sådan:

Maria Sharapova

Får lige nu at vide i min høresnegl at Marianne Jelved slet ikke deltager i US Open . UPS.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 05-09-06 00:10

RETTELSE:

Rafael Nadal

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 05-09-06 00:13

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-06 00:14

Og Maria er et forkert svar i denne tråd. Den handler nemlig om MÆND. Den tråd hvor Maria kunne være et godt bud et du jo blevet udelukket fra p.g.a. af din egen "morsomhed".

OK! Jeg gå ind i den anden tråd og giver dig lov til at svare én gang mere.

Men forstå så: Når jeg siger èt bud pr. person, så mener jeg det squ, også selvom dette bud et nok så dumt/morsomt.

Det gælder også i denne tråd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-06 00:16

OK. Nadal er dit bud.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-06 00:21

Men systemet giver IKKE mulighed for det, så du har forspildt din chance i Q-delen.

I andre (mere seriøse tennisfan's kan jo stadig komme med jeres bud på vinderen)

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 05-09-06 00:27

Sad og ventede på at blive lukket ind.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-06 00:38

Trøst dig med at det lykkedes dig at afgive et svar i denne tråd. Og lær så at være lidt mere seriøs i trådene i fremtiden. Denne gang var det KUN en sportsquiz, næste gang kunne det være en ny Kandu'ers tråd du kom til at være morsom I.

Kategorierne: Vittigheder og Smalltalk er altid åbne for humor og morsomme bemærkninger, men når der bydes op til Gætteri om sport, er en kommentar som "Jeg tror Marianne Jelved vinder", ikke velkommen. I hvert fald ikke i MINE tråde.

Men lad os nu komme videre! KOm med jeres bud på dette års US-OPEN vinder.

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 50 point
Dato : 05-09-06 07:39

Roddic

Kommentar
Fra : MonkeyMan

Dato : 05-09-06 10:17

nadal

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-09-06 20:47

OK. I kan følge det her: http://www.usopen.org/en_US/index.html

Point bliver KUN forhøjes hvis én af jeg rammer plet.

Hvis ingen rammer, annullerer jeg spørgsmålet og så skylder I MIG ½L Cola.

Eller en pakke MarieKiks. Youe Choise

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-06 23:32

Hvis Andrew Roddick vinder aftenens semifinale og derefter finalen i morgen, vinder Trolden pointene og de vokser så til 500. Ellers giver jeg pointene til Trolden for i det mindste at have gættet en semifinalist.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-09-06 00:07

Roddick's sejr i semifinalen har lige sikret mig en gevinst på Den Lange på 1052 kr. Så det!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-09-06 05:53

pirt03 -> Hvis du fra starten i tråden om US-Open for Quinder havde skrevet Maria Sharapova i stedet for det der ustyrligt morsomme bud på en her i landet boende Quindelig politiker, havde du vundet 500 point. Og Nadal nåede ikke til finalen.

Den spilles i dag mellem Andrew Roddick og Roger Federer.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-06 21:07

Tak for svaret troldenesdhb.

Nu var det jo ikke det korrekte svar, idet det jo blev Roger Federer der løb af med sejren, men du var den eneste der havde gættet en finalist.

Kommentar
Fra : pirt03