/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Seriøst hjælp mig! mp3 problem
Fra : cornax
Vist : 324 gange
85 point
Dato : 03-09-06 22:32

Goddag...
Jeg har en sansa e270, en dag hvor jeg hørte musik på den, så jeg af den skiftede til en anden sang end den jeg tog.. Jeg tog hjem og gik ind på den og så at der var nogle underlige filer på den, som ikke kan fjernes: ÿÿo, LARSLI~1 og m hedder de, der er også kommet nogle underlige mapper som jeg heller ikke kan fjernes. Jeg har kaspersky og zone alarm så jeg undre mig over hvad det er og hvordan det er kommet der. Jeg kan desuden heller ikke scanne den med kaspersky eller formatere den. Jeg har prøvet at sætte sange ind på den igen, men det kan den heller ikke. Den har næsten kostet 2000 kr så jeg synes det er synd hvis jeg ikke kan bruge den. s:
JEG SÆTTER ENORM PRIS PÅ HJÆLP, MANGE TAK FOR HJÆLPEN!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-09-06 07:30

Du skal formaterer i FAT ikke i FAT 32.
http://www.kandu.dk/Spg91054.aspx
Måske der det det der driller.
Gambrinus

Kommentar
Fra : cornax

Dato : 04-09-06 10:45

Jamen det kan godt være rigtigt men.. De filer der er på den kan ikke slettes, og der kommer flere og flere af dem hvis man prøver at slette dem.. men hvis jeg skal formatere den i fat.. hvordan gør jeg så det?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-09-06 11:07

Hvis alt andet glipper, kan du prøve med PMDOS :
http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe
Se evt. emesens svar i dette spørgsmål :
http://cando.dk/spg60992.aspx
Gambrinus

Kommentar
Fra : cornax

Dato : 04-09-06 16:27

Jeg fatter ikke lige det med det, men de filer der er kommet.. de har simpelthen fjernet næsten alt på min mo3 afspiller.... Kan jeg ikke bruge partition magic til at formatere den måske?