/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ruller i Stalker Gilera
Fra : TEAS
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 02-09-06 21:55

Jeg vejer ca 100Kg. og koblingen fedtter
op ad stejle bakker.
Jeg kan ikke huske hvor meget de ruller der er i nu vejer
Hvor mange gram skal rullerne være være til optræk
samt til kørsel op ad stejle bakker.
stalkeren er fra år 2000 og en uorginal god lydpotte
og begrænsningen bag koplingen er fjernet.
ville det være en god ide med en stører dysse.
Jeg læste at der sidder en begræsning mellen
cylinder og kabrurartoren er den også på årgang 2000.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 02-09-06 21:58

Min Stalker er en 30Km
mvh
Teas

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 02-09-06 22:20

har selv haft en stalker engang, fra 2001. der sider standart 11 grams ruller i den. og 6.5 grams er geniale for et godt optræk, evt kombiner det med et powerluft filter, så skal du bare lige huske at stille på luftskruen ;) så skulle den køre godt!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 02-09-06 22:25

Ja, når man kun får 3 stjerner, for et fuldstændig svar på tændrør, så må man finde sig i at få rettet sit spørgsmål !

Jeg vejer ca 100Kg. og koblingen fedtter fedter
op ad stejle bakker.
Jeg kan ikke huske hvor meget de ruller der er i nu vejer der nu er i, vejer
Hvor mange gram skal rullerne være være til optræk
samt til kørsel op ad stejle bakker.
stalkeren er fra år 2000 og en uorginal god lydpotte har en uorginal god lydpotte
og begrænsningen bag koplingen er fjernet.
ville det være en god ide med en stører dysse. dyse
Jeg læste at der sidder en begræsning mellen mellem
cylinder og kabrurartoren er den også på årgang 2000. . Er den også på årgang 2000.

Det er nok ikke koblingen der fedter(For så skal den renses/skiftes), men varioen der gearer ned, som den skal.
Der skal 5 grams i.
Der er ingen begrænsninger bag koblingen, men en skive som nok er fjernet ved variatoren, så den kører stærkere.
Dysen skal være 76, men ved endnu størrer tunudstødninger skal den helt op på 80, men ligner udstødningen en lovlig, så vælg 76 dyse.
Der sidder en begrænsning på karburatorens sugeende, som kan tages af med en finger, når hele luftfilteret er afmonteret. Det er en messingskive med huller i.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 03-09-06 19:22

Tak for svaret pallebhansen.
Jeg vil nu anskaffe 5 grams ruller og en dysse 76 og se om begrænsningen
stadig er der i kaburatorens sugeende.
Tak for det gode og hurtige svar.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-09-06 17:57

Selv tak.
Af med luftfilterdækselet.
Af med luftfilterkassen, alle skruer. også den irreterende skrue oppe i venstre hjørne.
Så kan du se messingskiven i karburatorens munding, som du kan fjerne med hånden.
VH Palle Hansen