/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Køb af lcd tv
Fra : thjalmer
Vist : 2619 gange
200 point
Dato : 01-09-06 16:17

Hej
Jeg skal til at købe en 32" lcd fladskærm til ca 10,000 kr men jeg ved ikke om det skal være Panasonic- eller philips- eller samsung - eller sony så jeg håber om i kan hjælpe mig med et valg af flg. mærker

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 01-09-06 17:09

Start med at gå ind på rabattens hjemmeside.

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2006/0830092148.htm

Der står mange gode ting, bl.a at du kan købe den fra Tyskland og få den leveret lige til din dør, med en kæmpe besparelse, samt du kan se udsendelsen om skærme.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 01-09-06 17:16

Hvelke modeller har du kikket på? Mærkerne i sig selv siger jo ikke ret meget!

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 200 point
Dato : 01-09-06 19:11

Hej thjalmar

www.recordere.dk

Er din ven i den slags spørgsmål

Jeg har selv lige købt et Samsung LE32R72 i det prisleje du efterlyser. Jeg er utroligt glad for min skærm, som har fået mange gode anmeldelser. Markedet for fladskærme udvikler sig dog så hurtigt, at der sikkert allerede er kommet en skærm der er bedre.
På recordere.dk har du iøvrigt mulighed for, som jeg, at deltage i et fælleskøb på en model. Ved fælleskøbene deltager der typisk 200-300 andre med det samme behov. Når så mange mennesker ordrer på samme tid opnår man en god rabat og ofte en god og udvidet garanti.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : thjalmer

Dato : 01-09-06 19:28

Tak for svaret srhansen.