/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Min sonic :/ hjælp
Fra : blackie90
Vist : 373 gange
20 point
Dato : 01-09-06 00:02

hej alle :)

har et problem har en masse tun dele på men min sonic vil bare ikke over 45-50 km/t! den kørte 65 da jeg fik den nu da jeg har sat de her ting på køre den 45 hvorfor? og hvad gør jeg for at den kommer op og køre 80-90 cà?
- Hebo NG Variator kit
- Dellorto 21 mm phbg karburator
- Hebo nikasil 47,6mm cylinderkit SPECIAL
- Hebo Titan udstødning
- skriverne er selvfølgelig pillet

tak for de kommenden svar :):D

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 20 point
Dato : 01-09-06 15:57

Har du skilt udstødningen ad og set efter plumberinger inde i den?
Hvordan trækker den? giv en detaljeret beskrivelse.
Har du vendt stemplet rigtigt? Ved du det ikke, så tag udstødningen af, kør stemplet frem, og se efter om der er huller i stemplet. Er der huller i stemplet, så vender det forkert.

Kommentar
Fra : blackie90

Dato : 02-09-06 23:45

har taget plumperingende og stemplet vender rigtigt,
den trækker ikke godt, man skal nærmest løbe den igang hvis det er du f.eks sidder to på.
med en trækker den først når det er man er kommet over 20-30 så trækker den okay men så kommer den op på 40 og derfra kommer den stille og roligt op på 45,?

Godkendelse af svar
Fra : blackie90

Dato : 02-09-06 23:48

har taget plumperingende og stemplet vender rigtigt,
den trækker ikke godt, man skal nærmest løbe den igang hvis det er du f.eks sidder to på.
med en trækker den først når det er man er kommet over 20-30 så trækker den okay men så kommer den op på 40 og derfra kommer den stille og roligt op på 45,?

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 03-09-06 10:23

Dit variomatik er sat forkert sammen!!!!
Detkan kun være det.