/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mogib-mormor
Fra : Nordsted1
Vist : 877 gange
100 point
Dato : 31-08-06 16:19

Hej kommende mormor, hvor blev jeg bare glad da jeg så dit "tip"

http://www.kandu.dk/tip14626.aspx

Det er da bare så dejligt jeg kan helt fornemme din glæde..... bare det var mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 16:56

også herfra - engang var det med at "det må jeg råbe til hele verden" en saga blot - nu kan det i den grad "høres"

held og lykke til jer alle

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-06 20:09

Tillykke Mogib - dejligt at nogle oplever det!

Moster

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 31-08-06 20:30

Også tillykke fra mig - jeg er selv mormor til en prinsesse på 3 år, så jeg ved lige præsis hvordan du har det

Det allerbedste er, at du jo har det bedste til gode endnu - glæd dig til at smile og græde på samme tid når babyen bliver født.

Knus fra Ripley - der var så heldig at både min datter og min svigersøn meget gerne ville have mig til at overvære fødslen af prinsessen, det er til dato en af de allerstørste oplevelser i mit liv

Annuller spørgsmålet
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-07 13:35

Ja, mogib, nu annullerer jeg tråden. Jeg håber du har fået verdens dejligste barnebarn