/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
login?? multiplayer.
Fra : akrolle
Vist : 774 gange
100 point
Dato : 26-08-06 17:36

Min "ip-adresse" når man skal spille online,hvorfaen finder jeg den,den står et sted meeen hvor ???
pfh,tak.

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 26-08-06 17:59
Accepteret svar
Fra : chrazqx

Modtaget 100 point
Dato : 26-08-06 19:01

gå ind i "kør på din pc. skriv cmd og tryk enter. nu kommer der en boks op hvor du skriver ipconfig og trykker enter igen :D hilsen Chrazqx

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 26-08-06 19:02

gå ind i "kør" på din pc. skriv cmd og tryk enter. nu kommer der en boks op hvor du skriver ipconfig og trykker enter igen :D hilsen Chrazqx

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 26-08-06 23:25

davs...

gå i kontrolpanel..og valg netværksforbindelser...
så lan-forbindelse...så understøttelse dem kan du se din ip-adress
og du kan ændre med ip-adress med netværk(TCP/IP)-egenkaber

baxon7

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 27-08-06 00:10

Baxon hvis der ikke står hent automatisk ip derinde, har akrolle selv ændret dette og burde også vide hvor hans/hendes ip så er :) Mvh. Chrazqx

Godkendelse af svar
Fra : akrolle

Dato : 27-08-06 09:39

Tak for svaret chrazqx.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 27-08-06 15:27

no problem akrolle