/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 3510 + lille uheld
Fra : keddeyamse
Vist : 1375 gange
85 point
Dato : 25-12-02 18:37

jeg har lige fået en Nokia 3510 her til jul. det er med sonofon variant som bare køre videre på mit det gamle! men så ville jeg spørge dem noget mms i deres kundeservice men den var lukket så sagde svaren at jeg kunne ringe til 80295050 og så kunne jeg vælge nogle ting igen så var der et punkt der med ophævnign af telefon spærring elle sådan noget jeg ville bare høre hvad det var så jeg klikkede 3 og så var der en "computer" igen der sagde noget, at jeg skulle indtaske min IMEI nummer det gør jeg så så får jeg en kode og en beskrivelse på hvordan jeg gør meen de sagde ikke noget med hvor meget jeg skulle koste hmm men så vidt jeg ved så koster det en del men det ved jo ikk at det er "mig" jo kun at det er den telefon hmm? kommer jeg til at betale?? elle hva har skrevet det ned med koden. men når det ikke siger noget eller comuteret ikke siger noget så går jeg ud fra at det ikk kosnter noget

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 25-12-02 21:41

prøv lige stille roligt, for jeg fatter ikke lyd af hvad du mener...

1:hvad er det du mener der koster noget.
2:din nye nokia er sonofon, hvem har du nu som udbyder?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-12-02 22:19

Du karter rundt i det... sæt nogle kommaer, punktumer og afsnit og vælg måske at omformulere nogle af sætningerne... og prøv så at spørge igen...

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 26-12-02 00:55

okay...

- jeg har fået en Nokia 3510. som har jeg havde noget jeg ikk lige kunne finde ud af så ringer jeg ind til kundecervise men de har jule lukket.. så siger telefon damen at jeg ska ringe til et andet nummer "80295050" det gør jeg så så kommer der nogle punkter om man kan vælge sp er der en der hedder lås din telefon op ville lige høre hvad det var for noget så jeg klikker 3 og så siger telefon damen noget også ska jeg indtaste min IMEI nummer på telefonen det gør jeg så kommer der en beskrivelse og en kode til hvordan jeg låser den op

- så tænkte jeg er det noget jeg skal betale for eller hva? for de ved jo ikk at der er mig hmm eller hva??

håber det kan bruges....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-12-02 02:01

I og med at du har indtastet dit IMEI-nummer, kan de jo spore din telefon og dermed dig.
Så hvis det koster penge, må du nok have tegnebogen frem.

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 26-12-02 12:46

hmm ja men de oplyste jo ikk noget om at det skulle koste penge overhovedet!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-12-02 20:52

Hvis du ikke har fået oplyst en pris, må man formode, at det er gratis, og så skal du selvfølgelig ikke betale noget.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-12-02 20:55

For en sikkerheds skyld vil jeg dog foreslå, at du ringer ind til kundeservice og spørger.

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 27-12-02 00:27

okay det gør jeg så men ja man har bare lidt ondt i maven over det ikk men tak for det ellers

men det der med mms var det noget du kunne hjælpe med??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-12-02 06:00

Jeg tror nu godt, du kan tage det roligt.

Hvad er dit problem med mms?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-12-02 06:06

Jeg er ikke ekspert på området, men måske kan du have gavn af denne side:
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/teknologier/mms/mms_faq.html

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 31-12-02 15:15

Hej igen keddeyamse

Fik du løst problemerne?

De bedste hilsner - og godt nytår
Rellom

Kommentar
Fra : laxxe

Dato : 13-01-03 01:08

Hvis du har fået/bedt om unlock-koden inden de 6 mdr. er gået, så kræver de 500,- for det. Hvis de ikke har gjort opmærksom på dette, da du fik udleveret koden, så ville jeg dog nægte at betale. Du skal vide hvad en "vare" eller ydelse koster inden du bliver opkrævet for den.

Venligst,
Lasse - www.simlock.dk

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 11-03-03 21:59

Kan låse den op for dig via mail www.funlock.dk

Kommentar
Fra : trabjerg1

Dato : 18-03-03 14:20

www.modify.dk kan også låse den op via mail.
Ang. dit spørgsmål om du kommer til at betale, så gør du det ikke,for sonofon har ikke styr på deres imei.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 20-08-03 09:31

luk dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-03 10:20

En Kandu-bruger skrev:

>luk dit spørgsmål

Luk Kandus usenet-adgang!

--
Leveret af:
http://www.kandu-vikanikke.dk/
"Vejen til en besværligere løsning for usenettere"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-03 11:56

> Luk Kandus usenet-adgang!

Lasse, vi har ikke altid været enige, men me dette her...
LUK DA FOR HEL*** for Kandus adgang til news grups.
Det er da skide irriterende med sådan en komentar, som står og vifter alene
i vinden. " Luk dit spørgsmål"
Dohhhhhhh.

Mvh..Søren Jørgensen

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:e7f6kv4n4tgieb3j623imk7rno0og8pfle@news.tele.dk...
> En Kandu-bruger skrev:
>
> >luk dit spørgsmål
>
> Luk Kandus usenet-adgang!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu-vikanikke.dk/
> "Vejen til en besværligere løsning for usenettere"

Kommentar
Fra : btvs

Dato : 28-10-03 11:07

Jeg vil lige slå fast, at du KAN komme til at betale de 500,- det koster at få koden inden de 6 mdr. Da det højt og tydeligt står BÅDE i papirene fra sonofon OG på plomberingen af kassen, så der er ingen undskyldning......MEN du kan håbe at de ikke har styr på det, desuden er det heller ikke sikkert at koden er korrekt. Teleselskaberne udleverer tit og ofte forkerte koder....af uvisse årsager...men man kan jo have sine tanker......
VH Voss

Kommentar
Fra : btvs

Dato : 28-10-03 11:08

Jeg vil lige slå fast, at du KAN komme til at betale de 500,- det koster at få koden inden de 6 mdr. Da det højt og tydeligt står BÅDE i papirene fra sonofon OG på plomberingen af kassen, så der er ingen undskyldning......MEN du kan håbe at de ikke har styr på det, desuden er det heller ikke sikkert at koden er korrekt. Teleselskaberne udleverer tit og ofte forkerte koder....af uvisse årsager...men man kan jo have sine tanker......
VH Voss

Kommentar
Fra : nebukadneser

Dato : 22-05-05 23:12

Hvis du har bedt om koden og har indtastet dit imei nummer så vil du helt sikkert komme til at betale de 500 kr det koster at få låst sin telefon op før tid! Hvis du stadig har problemer med at få opsat mms så gå ind på sonofons hjemmeside, der står det hele :) www.sonofon.dk