/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Min knallert fejler INTET!
Fra : Flash77
Vist : 559 gange
210 point
Dato : 23-08-06 21:43

Min Puch Maxi som jeg elsker over alt på jorden kører som en drøm. Den fejler absolut INTET! Når jeg kører på den går den 100% jævnt, den trækker fantastisk, lyder 100% som den skal og der er på ingen måde slinger i styrtøj eller i hjulene på den. Man sidder virkeligt komfortabelt på den og lygterne på den er også 100% fejlfrit. Bremserne er også totalt iorden og den fremstår som ny i lakken. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-06 21:47

Kør i grøften

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-06 21:51

Spis æbler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-06 21:55

Du kan også stille den ulåst på stationen, så slipper du hurtigt af med den

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-08-06 21:56

Ans - det var det bedste råd jeg nogensinde har fået! Hvis der ikke kommer andre der er bedre er du p.t. HELT sikker på at få point for dit svar!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-08-06 21:57

Nordsted1 - jamen jeg ELSKER min kværn! Jeg vil på ingen måde af med den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-06 22:00

Nååå sådan, det fremgik jo ikke lige af teksten. Så må du så også sørge for at få et par gode låse på den, så det kan blive ved med at være din

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 23-08-06 22:10

Han havde vist en stund, han kedede sig....men øh Maxi kan betyde Taxa....

Gucci

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-06 22:15

Her hos os betød en puch maxi en masse unge der rodede og pillede og hva ved jeg, og da den
så kom til at kører som den skulle, solgte han den igen,

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 24-08-06 19:34

Din puch maxi fejler alt, giv aldrig gas.
Æbler er godt, men blade fra en peberblomst busk med usynlige torne smager bedre.
Kin knallert kører bedst hvis du sletter din profil og glemmer totalt at www.kandu.dk overhoved eksisterer...

Ps. husk at kører på ren benzin på din maxi. Olie er kun for kvinder og børn.

Kommentar
Fra : TKjeldsen

Dato : 26-08-06 00:17

Jeg ville nu nok lige åbne den engang for at finde ud af hvorfor den kører så godt.. Der er ikke noget bedre end en videnskabelig gennemgang af funktionsdygtige ting, for at fastslå årsagen til denne åbenlyse verdensmaskines, usævanligt velkørende motor...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-08-06 15:23

Tak for dit råd TKjeldsen. Jeg har nu haft ALT hvad der kan skilles ad skilt ad og tjekket hver eneste lille dims i hele motoren for at undersøge dette. Jeg fik for en sikkerhedsskyd røntgen fotograferet hele motoren hos Force instituttet for en sikkerheds skyld også for at fastslå om der var noget unormalt ved den. ALT var helt normalt og der var INTET overhovedet der fejlede noget som helst - ALT var faktisk bedre end nyt. Nu har jeg så samlet det hele igen og min knallert kører stadigt helt fantastisk - faktisk 100% som den plejer. Er det ikke bare underligt?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-06 17:23

Det er da mere dig der er underlig, alle der har en puch skal da have den boret, hakket, tunet og hvad ved jeg, sådan lige tilstrækkelig til at den hoster og larmer, og kører af h til

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 26-08-06 17:26

Spis flere æbler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-06 17:44

Et æble om dagen, holder lægen fra døren - hvis man da ellers kan ramme

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 26-08-06 18:33

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-06 18:35

De æbler hjælper