/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mangler dansk ordbog til k750i
Fra : katfm
Vist : 326 gange
200 point
Dato : 23-08-06 02:24

jeg har opdateret min k750i til en w800 men nu mangler det danske sprog i menu og i ordbog.
er det nogen der ved hvordan jeg får sproget tilbage?
asap

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 23-08-06 08:34

1 er den købt i dk hvis ja
så tag simkort ud og start for fra den beder om sprog i opstarten i sted for automatisk køre du musen ned til dansk os så skulle det være i orden

Kommentar
Fra : katfm

Dato : 23-08-06 08:41

mener du i sony-ericsson opdatering?

Kommentar
Fra : katfm

Dato : 23-08-06 09:04

jeg har fået dansk menu nu, men mangler stadig dansk ordbog

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 23-08-06 10:03

ind hvor du skriver sms og den der heder mere og der er der en der heder T9

Kommentar
Fra : katfm

Dato : 23-08-06 11:38

ja jeg ved godt hvor t9 er, men der er ikke dansk

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 23-08-06 14:23

kan du ikke vælge danske der? så er det en fejl i softwaren

Kommentar
Fra : katfm

Dato : 23-08-06 22:39

ja der er fejl eller mangel på samme... kan man downloade sprogpakken?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 24-08-06 00:09

ja det menr jeg men det er på eget ansvar den kan finde på se danske hjemside der er et ptogram under software så du kan opdater din tlf med det nyeste software og også sprogpaken på di mobil kan det ikke gøres m må du til en forhandler der kan lave det for dig

Kommentar
Fra : katfm

Dato : 24-08-06 00:14

Thyfoon kan du være mere specifik hvor jeg kan finde det henne?

Annuller spørgsmålet
Fra : katfm

Dato : 24-08-06 12:19

jeg har fundet svar fra andre steder