/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
lir til bilen
Fra : prinsessenKanDe
Vist : 5635 gange
50 point
Dato : 22-08-06 00:09

Jeg skal på telt ferie i efteråes ferien, men meget af tiden skal tilbringes i bilen, jeg har en gang hørt om en masse lir man kunne købe, el-kedel og meget andet der kunne bruges i bilens cigaretstik, findes de ting endnu og er der en der kan finde en hjemmeside hvor de sælger det billigt

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 22-08-06 01:39

El-kedel:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=739435854&n=1199147589&pn=1383809721

Du skal dog ikke varme ret meget vand på den inden du har brugt al bilens strøm.

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 50 point
Dato : 22-08-06 07:47

Du kan shoppe på hks-camping.dk de har rigtig meget og til fornuftige priser. Meeeeen alle de ting til bilen løber op, og medmindre du drikker rigtig meget kaffe/the så kan det bedst betale sig at købe varerne på vejen derned på tankstationer mv. Alternativt kan du købe et lille gasblus og koge vandet herover - det tager næsten ingen tid.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 22-08-06 07:51

http://www.hks-camping.dk/default.asp?lang=da

gå ind under produkter - husholdningsartiker - el-artikler så finder du bla. kedlen.

Mvh. Ampere

Godkendelse af svar
Fra : prinsessenKanDe

Dato : 05-09-06 10:08

Tak for svaret ampere.