/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Køb af bærbar pc
Fra : boibbo
Vist : 558 gange
250 point
Dato : 21-08-06 18:34

Hej, håber der er nogen der kan hjælpe mig

Jeg står og skal købe en bærbar. Bærbaren skal bruges til skolebrug og eventuelt til at se film og opbevare musik. Regnede først med at købe denne her:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=216647

Men nu opdagede jeg lige pludselig en anden, endda billigere:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=196508

Kan ikke se meget forskel på de to, udover processoren som jeg ikke har meget forstand på om hvilken der er bedst??
Kan se de begge har widescreen, men den ene har crystal view og den anden har brightview. hvad er forskellen??
Så vil jeg gerne vide om, DVD±RW (+R dobbeltlag) betyder der er indbygget DVD-brænder??
Til sidst vil jeg gerne vide hvilken i synes er bedst?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 21-08-06 18:58

kan kun anbefale disse , har i forvejen en vega derfra , og har lige bestilt en mybook i går
http://www.sddata.dk/

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 21-08-06 23:06

hej
først lidt dvd kig på link
http://www.gromit.dk/dvd/index.asp
crystal view er der nogle incl.mig selv der godt kan lide
minus en del gen skin fra lys i loft m.m. men rigtig god og klar
prosessor gå efter en mobil prossor så sparer du strøm intel centrino amd
(kan ikke lige huske i skrivende stund hvad den hedder)det kommer nok fra andre
der efter husk seperat grafik hvis du vil se film
a-z.dk har haft en god hp til7995,- min dreng har købt en i sidste uge
det kører bare

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 250 point
Dato : 22-08-06 01:45

Af de 2 du har fundet, ville jeg vælge HPen, jeg tror du får mere for pengene, ved at vælge den. men det er min private mening. Har du set HP på tilbud hos TDC http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start?ProductUUID=iCoKamdMa_EAAAEMsUb9vIca den er da billig, men kan selvfølgelig heller ikke så meget som de lidt dyrere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-08-06 01:53

Citat
Så vil jeg gerne vide om, DVD±RW (+R dobbeltlag) betyder der er indbygget DVD-brænder??
ja der er indbygget DVD brænder, oven i købet en der kan brænde dobbelt lag, det vil sige, at der kan være dobbelt så meget på DVD skiven

Godkendelse af svar
Fra : boibbo

Dato : 22-08-06 15:37

Tak for svaret o.v.n.. I fik alle svaret godt men tror jeg fik mest ud af dine svar.. Tror jeg holder mig til den HP som jeg selv fandte