/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Agfa 1212u scanner på XP
Fra : sip
Vist : 272 gange
40 point
Dato : 24-12-02 15:46

Jeg kan ikke få min Agfa 1212u til af fungere på Win XP Jeg har programmerne Scan Wise og Ulead Express, men ingen af dem kan få scanneren til at køre. Enhedshåndteringen siger at scanneren fungerer korrekt. Kan nogen hjælpe, evt. med et andet program ??

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-12-02 15:56

Hej Sip

Hvis det er en USB -scanner er du vist nød til at opdatere din XP, hvis du ikke allerede har gjort det.

hent opdateringen her

http://www.microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/servicepacks/sp1/default.asp

her står noget om hvorfor du bør opdatere. Det er nok også en god ide selv om det ikke er en USB-scanner:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/support/ServicePacks/Windows/XP/SP1FixList.asp

mvh og glædelig jul
srhansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-12-02 01:18

Find nyeste driver til XP på www.agfa.com.
Jeg har samme scanner uden problemer.
Dr. Dyk

"sip" <sip.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:lq_N9.13514$Hl6.1488685@news010.worldonline.dk...
> Jeg kan ikke få min Agfa 1212u til af fungere på Win XP Jeg har
> programmerne Scan Wise og Ulead Express, men ingen af dem kan få
> scanneren til at køre. Enhedshåndteringen siger at scanneren fungerer
> korrekt. Kan nogen hjælpe, evt. med et andet program ??
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-12-02 18:32

"sip" <sip.news@kandu.dk> wrote in message news:<lq_N9.13514$Hl6.1488685@news010.worldonline.dk>...
> Jeg kan ikke få min Agfa 1212u til af fungere på Win XP Jeg har
> programmerne Scan Wise og Ulead Express, men ingen af dem kan få
> scanneren til at køre. Enhedshåndteringen siger at scanneren fungerer
> korrekt. Kan nogen hjælpe, evt. med et andet program ??

Hej Sip !

Måske....du skriver ikke navnet på de drivere du bruger pt, men hvis
du går ind på www.windowsxp-drivers.com/drivers/48/48513.htm, kan du
downloade den software jeg bruger til min 1212U i XP Pro - og den
virker ! Det eneste det kræver at du lader dig registrerer for at
kunne hente drivere fra DriverGuide.com, men det er der ingen ben i !
Hvis ikke du vil lade dig registrere kan du prøve med UserName:
drivers og Password: all ...

I øvrigt mener jeg at kunne huske at Agfa ikke har lavet en officiel
1212u driver til Xp, og at den heller ikke kommer. Denne driver er
altså ikke Agfas, men den virker !!!

God Fornøjelse - håber du får skidtet til at virke !

Hilsen PerMand

Kommentar
Fra : isloth

Dato : 28-12-02 15:22

Jeg har scanwise 2.0.0.9 hentet fra AGFA - den du'r til win XP.
VH Isloth