/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch maxi dør ?
Fra : Boss-Boss
Vist : 599 gange
40 point
Dato : 18-08-06 22:45

Heej .

Min køre ca 50 når jeg for den started køre den mega godt liqe de der 500 meter så kan den ikk gi fuld gas så lyder det som om den drukner ? og så går den istå ?

den er borred og planet og større udstødnings kanal ? og med en 70 dyse i ?

kan i hjælpe

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-08-06 07:59

Måske luftfilteret trænger til at blive renset. Prøv at demontere det og kør en tur uden for at se om det ændrer på det. Hvis det hjælper skal det renses

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 19-08-06 11:21

jeg har kørt uden og med der sker det samme

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-08-06 11:30

Og lyder det som om den får al for megen benzin for så er dysen for stor.
Hvad med tændrøret er det i orden og fri fra "klatter"

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 19-08-06 12:16

Det blir meget hurtigt helt sodet til

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-08-06 12:21

Så er blandingen al for fed dvs al for megen benzin. Der skal en mindre dyse i

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 19-08-06 13:02

tager sq en 56 i

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-08-06 18:10

Ja prøv dig lidt frem for at se hvornår du lige rammer den rigtige. Det er heldigvis let at komme til

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 19-08-06 18:22

Jaa men det er bare mærkeligt den opførte siiq mærkeligt liqe der i starten jeg havde nok bare langt i en time og kørt rundt . så gad den ikk rigtigt at tag ved med fuld gas så kørte jeg hjem med halv gas og byttede 62 ud med 70 og så gad den slet ikk men tror jeg tager en 54 i !

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-08-06 18:29

Jeps som sagt så prøv dig lidt frem. Held og lykke. Jeg ved hvor forfærdeligt det er

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 19-08-06 18:45

er i sikker på at det er dysen ?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 20 point
Dato : 19-08-06 19:25

Det kan ikke være andet. Prøv nu

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 19-08-06 20:26

Okay

Godkendelse af svar
Fra : Boss-Boss

Dato : 01-10-06 09:38

Tak for svaret Fijala.