/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hulafstand
Fra : Tri
Vist : 1769 gange
100 point
Dato : 17-08-06 19:37

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken hulafstand der er på en Mercedes 310 D fra ´95?

Jeg ved at det er en 5 huls fælg

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 17-08-06 19:50

kender du nummerpladen, kan du finde mange gode informationer her:
http://www.biltorvet.dk/hjulguiden/hjulguiden.asp

Gert

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 17-08-06 20:27
Kommentar
Fra : Tri

Dato : 17-08-06 22:12

Det er nogle fine link somjeg har fået indtil nu.
Men jeg kan ikke bruge biltorvet til meget, da jeg ikke kender noget til bilens nummerplade & kompresser.no har ikke en 310 D med i deres liste, så jeg står stadig på bar bund

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 17-08-06 23:32

måske du kan finde noget her..

http://www.nysynet.dk/hjuldata.htm

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 17-08-06 23:41

Mercedes kører med næsten samme størrelse på alle deres modeller, så selv om lige varebilen ikke er nævnt her, vil jeg tro det er samme størrelse...det er det i hvert fald på en 307er der er lidt ældre, for jeg har haft både personbiler og varebiler og de passede fælge sammen.

http://www.dahlinsdack.se/bultcirkel.htm

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Tri

Dato : 18-08-06 15:32

Tak for svaret dova.

Det er rart at vide at stort set alle Mercedes bilerne køre med 5X112, så er det jo noget lettere at finde nogle hjul der passer på sådan en dyt.

Tri

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 18-08-06 16:03

Husk nu på, det ikke kun er hulafstanden men også ET målet, der skal passe!!

Gert