/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tomos
Fra : jimbo3
Vist : 1359 gange
100 point
Dato : 17-08-06 10:02

Hvor finder man dele til en tomos udover ved thansen og protuna? vh jimbo3

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-08-06 10:34

Ville hjælpe, hvis vi vidste hvor du boede, men prøv her.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=tomos&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da

Kommentar
Fra : jimbo3

Dato : 17-08-06 11:44

Bor i thisted. midt og vest jylland

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-08-06 11:53

Mener der ligger en Mc forhandler i Farsø, der engang havde dele til Tomos.
Men det er jo lidt af en køretur.
Ellers kan du bestille dele, ved din lokale forhandler.

Ellers prøv at se her.
http://www.dmcn.dk/forhandler/forhlist.asp

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 17-08-06 18:42

Regner med at du mener Tomos Quadro, her er en side til www.scooter-dele.dk de har rigtig gode ting, bedre end protuna.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-08-06 19:17

Men en mærkelig knallert, kan ikke trække - hopper frem og tilbage i gearene.
En TOTALT floppet udgave af en EU knallert.
Men kun min mening, og kunne aldrig drømme om at købe en sådan igen.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 17-08-06 19:49

Hvis den hopper mellem gearene så er gearkassen defekt. Det har ikke noget med modelen at gøre.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-08-06 15:24

Ikke lige hvad jeg mente, men når man forsøger at bestige en lille bakke, enten tager den bakken
i andet gear eller også veksler den mellem gearerne.
Har selv haft en, og det var det værste, jeg til dato har kørt på.
Men det er selvfølgelig kun min mening.
Der er sikker mange der er glade for modellen.